Csillag skrev 2013-09-24 08:18:38 följande:
Vincent o Lnh. Vet hur ni känner men ja LOVAR att de e som bortblåst så fort ni fått upp era små knoddisar i famnen. Så måbga ggr ja tänkte att va fan ska ja behöva må skit under en hel graviditet när ja fick gå igenom ett rent helvete för att ens bki de. Men ja lovar att ja glönde de lika snabbt igen. de enda som stoppat mej att bli gravid direkt efter e ju sj problemet att bli gravid. Önskar de vore lättare för jag hade nog mer än gärna haft ett fotbolls lag om ja kunnat haha. savannah e sån super bebis. Ätit sovit bajsat på rutin o somnat kl 18 VARENDA kväll sen hon va 3 dagar gammal o sovit till mellab 06-06.30 varenda dag utan mat därimellan. aldri gapig lr skrikig lr gnällig...våra vänner o bvc o arbets kamrater e i chock att en liten kan va så snäll JÄMT. De enda ja skulle kunna säga kan va "påfrestande" e att vi måste alltid se till att va hemma till lägg dags för hennes rutiner e AoO för henne. MEN va gör man inte.. Envist underbart litet charmtroll. Kan säga att ja njuter varends minut av de här...i tänker att efter både helvetets graviditeter o vägen dit me missfall osv o sen 3 kolik barn så kanske detta e min "belöning" Ge inte upp flickor...ni e snart i mål! Å kom ihåh...gör allt så lite komplicerat ni bara kan o njut av varenda sekynd ni får... tönk som ja...kanske o mest troligt e detta vårat sista barn. är de nån av er som har instagram??våre skoj att följas åt där oxå om de går? bamse kramar från mejo savannah. nu ska vi in på styrelsemöte på jobbet. mindre skoj mn tur ja kan jobba lite samtidigt som ja har en liten.
vad kul att allt gått så bra och går bra! Är du tillbaka på jobbet alla redan?
Jag har nedräkning nu tills förlossningen, i vecka 36+0 så ska de göra en koll och se vilken dag de sätter igång mig
Men de trodde att det kommer att ske innan vecka 37+0 eftersom det blev så förra gången. Så nu har jag ett datum mer eller mindre, så näst sista veckan i novemeber så blir det bebis :)