• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Sven Justus
    Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Herre jävlar så korkat inlägg.
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Nellee
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Vadå inte accepterar? Du har ingen rätt att bestämma vad han tittar på eller vad han gör med sin kropp. Vad är det med er? Ts får frispel och tar sönder mannens laptop, ditt inlägg är bara galet, en annan medlem skriver att hon slagit sina partners och tagit sönder deras datorer om de kollat på porr. Helt jäkla sjukt. 
    Don't you black or white me
  • Emeliie89

Jag förstår att du blev förbannad för att han runkade till porr.. det är ju många tjejer som inte gillar sånt. Men det är lite skumt att det du blir förbannad över är att du tycker han sprutar ut sina spermier som kunde blivit ert barn.. hmm, han har fler spermier att spruta ut än så, det kan jag lova dig.

• mirre67
    Så det är alltså ts känslor som räknas enbart? Inte hennes sambos?
  • Anonym

herregud vad et ska klagas. e det inte kvinnorna som klagar på att de inte hasex under tiden hon har ägglossnonh så e det männen som klagar på att de inte får komma till när deras kvinnor är gravida och då överväger de att vara otrogrna . allt bara för att få stoppa in kuken .

• Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 10:54:11 följande:

herregud vad et ska klagas. e det inte kvinnorna som klagar på att de inte hasex under tiden hon har ägglossnonh så e det männen som klagar på att de inte får komma till när deras kvinnor är gravida och då överväger de att vara otrogrna . allt bara för att få stoppa in kuken .

Väl författat av dig.
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • hoppipannkakan
    Nellee skrev 2012-03-09 10:52:06 följande:
    Vadå inte accepterar? Du har ingen rätt att bestämma vad han tittar på eller vad han gör med sin kropp. Vad är det med er? Ts får frispel och tar sönder mannens laptop, ditt inlägg är bara galet, en annan medlem skriver att hon slagit sina partners och tagit sönder deras datorer om de kollat på porr. Helt jäkla sjukt. 
    Ja, det är helt jäkla sjukt.
    Är det fler än jag som reagerar på ordvalen i den här tråden? Jag accepterar inte, jag tillåter inte osv osv.
    Hur f-n kan man ta sig rätten att bestämma över en annan människa? 
    Sjukt är ordet.

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 10:56:47 följande:
    Ja, det är helt jäkla sjukt.
    Är det fler än jag som reagerar på ordvalen i den här tråden? Jag accepterar inte, jag tillåter inte osv osv.
    Hur f-n kan man ta sig rätten att bestämma över en annan människa? 
    Sjukt är ordet.
    Och sen kräver de dessutom att männen ska krypa ner och ha sex med dem:) Och njuuuuuuta av det *skakar på huvudet*  Underligt att de väljer porr i stället....
  • YummyMami

Men seriöst? Du är bara för mycket ts.
    Om de nu simmar på rygg så spelar de väll ingen roll ifall de simmar så in i din mus eller toan/papperet/väggen, de lär ändå inte kunna bli något av dem ändå så länge de inte hamnar under en microskåp och tvingas till befruktning med ett ägg på själva glasskivan. 

Mest bara om kanske cancer igen.. nertystad.bloggplatsen.se/
  • Anonym (Grannen Ida)

Har själv fått domen att det inte skulle vara enkelt att bli gravid.
    Minns de svarta ledsna tankarna att sambon skulle till slut lämna en för att han ville bilda barnfamilj även om han inte sa det, utan glatt förklarade att självklart kan vi leva utan ungar.

Det är ingen lätt dom att få "skulden", att det är ens kropp som inte kan av olika anledningar, och jag kan bara skriva att jag lider med din sambo. Har du någonsin tänkt hur frustrerande det måste vara för honom?
    Hur mycket kärlek finns det i att plussa till varje pris?
    Hellre skilsmässa och helvete med ett litet barn inblandat än acceptera att frustration och säkerligen barnlängtan från hans sida också, men att det är svårt och kommer vara skittufft?!

Jag plussade efter nio månader och det var en ren jävla tur.
    När jag var höggravid berättade min sambo att han vart så lättad att det inte var honom det var fel på. För män ska kunna göra barn med sin älskade.
    Jag förstod hur han menade, självklart tänkte han inte att det inte spelade någon roll för mig, men jag hoppas någon förstår vad jag menar...

Sen om det är porren som stör dej, är det en sak.
    Men din text tyder snarare på att din man har blivit din avelstjur och då tycker jag att du ska känna efter vad ett kärleksbarn faktiskt är.
    {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Idiot till fästman