• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 10:58:07 följande:
    Och sen kräver de dessutom att männen ska krypa ner och ha sex med dem:) Och njuuuuuuta av det *skakar på huvudet*  Underligt att de väljer porr i stället....
    Ja, jag hade hellre göttat ner mig i soffan med en skön gangbang-rulle än att ligga med nått sånt
  • April82
    Nellee skrev 2012-03-09 10:52:06 följande:
    Vadå inte accepterar? Du har ingen rätt att bestämma vad han tittar på eller vad han gör med sin kropp. Vad är det med er? Ts får frispel och tar sönder mannens laptop, ditt inlägg är bara galet, en annan medlem skriver att hon slagit sina partners och tagit sönder deras datorer om de kollat på porr. Helt jäkla sjukt. 
    exakt!
  • skorpionen80

Du bör nog skaffa dig en kvinna istället om du tycker att män är dumma och att man bör stena dem.

• Anonym
    Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.

Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!

Min känsla är verkligen att det inte är bra för min sambo att äta glass, då måste det vara ok att jag förbjuder honom det då?
  • Anonym (förundrad)
    Anonym skrev 2012-03-09 11:35:06 följande:
    Min känsla är verkligen att det inte är bra för min sambo att äta glass, då måste det vara ok att jag förbjuder honom det då?
    Absolut. och kalla honom gärna även för idiot. Och kräv sen att han ska ha sex med dig ofta för att du ska plussa!
  • jådåsåatt

Att dun inte skäms över din elakhet TS.

Det är kanske inte helt enkelt för din fästman att veta att det är han som är orsaken till att ni har svårt att få barn, det är något som är jobbigt att acceptera oavsett kön.
    Sen kommer du och förvärrar allt genom att tycka att han ska spara på de få värdelösa spermierna han har och  tror att du därför har rätt att hindra honom från att onanera trots att det är något du själv ägnar dig åt ibland.

Det låter som att du är skyldig din sambo en stor ursäkt och en ny laptop. Dessutom har du en del att jobba på, din barnlöshet har fått dig att tro att du kan bete dig som skit och behandla din sambo som en avelstjur. 

• Anonym
    Anonym (förundrad) skrev 2012-03-09 11:36:28 följande:
    Absolut. och kalla honom gärna även för idiot. Och kräv sen att han ska ha sex med dig ofta för att du ska plussa!

Men jag vill inte ha barn så han får nog sterilisera sig... Men kulla måste vi ändå!!
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 11:35:06 följande:
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
  • Anonym (men...)
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:21:10 följande:
    Vill bara säga att jag förstår hur du tänker TS, och att jag förstår din ilska.

Så fort någon startar en tråd här på FL för att få ösa ur känslor som ilska eller besvikelse, så blir den personen genast påhoppad och kallad idiot, sinnessjuk med mera. Fantastiskt att det finns så många präktiga människor här inne som aldrig gör fel eller aldrig har fattat fel beslut i sitt liv.

Suck..

Problemet är ju att TS inte inser hur fel hon har gjort...
  • Anonym (förundrad)
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 11:40:04 följande:
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
    Han gillar att TITTA på anala samlag. Tycker du på allvar att man kan förbjuda sin sambo att titta på sex om det inte skadar förhållandet? Och jag menar inte att skada i meningen att det är spermier som går till spillo för ett eventuellt plus....
Svar på tråden Idiot till fästman