• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-13 15:13:04 följande:
    Kunde inte säga det bättre själv! jag och min sambo försöker också skaffa barn och självaste läkaren på mvc sa till mig att spermakvalitèn ökar om mannen "sparar" på sig och att man gärna ska vänta två-tre dagar mellan utlösningarna!

Ja precis våran läkare sa det med när han skulle lämna spermaprov, För att spermierna skulle ha bästa chansen och vara flest till antalet och vara pigga skulle man hålla sig i minst 3 dagar innan han fick göra provet och få utlösning. då frågade vi ju självklart om chansen till graviditet? då gällde detsamma.
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-13 15:08:43 följande:
    Man kan inte äga en annans kropp =) 
    Nej, självklart inte! Men kan inte äga ens partner heller.. så då kan ju han vara otrogen eftersom det är HANS kropp. Men oftast är man överens i ett förhållande om vad som är OK eller inte och är man inte överrens om det så separerar man ju oftast? :)
  • Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-13 15:16:11 följande:
    Ja precis våran läkare sa det med när han skulle lämna spermaprov, För att spermierna skulle ha bästa chansen och vara flest till antalet och vara pigga skulle man hålla sig i minst 3 dagar innan han fick göra provet och få utlösning. då frågade vi ju självklart om chansen till graviditet? då gällde detsamma.

Anonym skrev 2012-03-13 15:25:17 följande:
    Nej, självklart inte! Men kan inte äga ens partner heller.. så då kan ju han vara otrogen eftersom det är HANS kropp. Men oftast är man överens i ett förhållande om vad som är OK eller inte och är man inte överrens om det så separerar man ju oftast? :)
  • Anonym (Förstår dig!)

Asså jag ser inget fel i om killen vill dra sig en handtralla ELLER om kvinnan vill onanera!
    Men att sitta i smyg i mörkret och onanera till porr, när TS och hennes sambo försöker skaffa barn, så tycker jag det är lite att föra TS bakom ljuset... 

• mirre67
    Anonym skrev 2012-03-13 15:25:17 följande:
    Så det är ung samma sak då att vara otrogen och att runka, enl dig?
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-13 16:43:06 följande:
    Så det är ung samma sak då att vara otrogen och att runka, enl dig?
    Nej, det är de inte. Drog bara upp otrohet eftersom hon skrev om ägandet av kroppar.
  • Anonym (Kvinna)

Porr = otrohet? Sex efter tidtabell? Hoppas din stackars fästman fattar att han inte kan bli lycklig med någon som tänker som dig. Men tack för det stora garvet min make och jag hade när vi läste dina inlägg!

• nevermind

TS's sambo kanske runkar för att:

1. Det är tråkigt att ha sex endast för att det ska göras barn.
    2. Det är tråkigt att ha sex med en oattraktiv surf*tta (för det är man om man slänger en dator i golvet). 

• Anonym (Tagga ner)

Men för fasen, ni bittra människor här som vill förbjuda er partner att runka, sätt för fasen någon form av kyskhetsbälte på era karlstackare då, och lås upp det och plocka fram härligheten när det är dags för barntillverkning..HERREGUD..

• nevermind

Dessutom hade det bara blivit barn om de haft sex. Och det hade de inte eftersom TS sov!

Svar på tråden Idiot till fästman