• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-03-13 19:24:50 följande:
    Dessutom hade det bara blivit barn om de haft sex. Och det hade de inte eftersom TS sov!

Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:
    Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
    Är det sant?! Min sambo är likadan och läser man här på FL så finns det verkligen inte många av den sorten. Vi har inte samma va? Flört
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-13 19:57:49 följande:
    Är det sant?! Min sambo är likadan och läser man här på FL så finns det verkligen inte många av den sorten. Vi har inte samma va? Flört
    Kan tillägga att jag inte heller är den som behöver ha ett "privatliv" (onanera) eller se på porr, jag klarar mig helt klart utan och då har jag heller ingen sambo som förbjuder mig hehe
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:
    Ojdå, ska inte förstöra din drömvärld då, men hälsa tomten från mig!
  • Faber

Vill ni veta sanningen om oss killar? Varsågod.

Artibus et armis recuperatur gloria
  • Anonym (dumt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2012-03-13 20:33:28 följande:
    Ojdå, ska inte förstöra din drömvärld då, men hälsa tomten från mig!

Vad är det som är så svårt att fatta? Min sambo runkar inte heller (jag har inte förbjudit honom), och jag gör inte heller det. Det finns kvinnor som inte onanerar, varför skulle det inte finnas män som inte gör det? Jag blir förvånad hur många som vägrar inse att de kanske har lite fel..
  • Anonym (dumt)
    Faber skrev 2012-03-13 21:48:09 följande:
    Vill ni veta sanningen om oss killar? Varsågod.

De flesta killar men inte alla såklart :)

• Faber
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-13 22:31:07 följande:

De flesta killar men inte alla såklart :)

Alla
    Artibus et armis recuperatur gloria
  • Anonym (dumt)
    Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:
    Alla
    Du kan va alla..
  • hoppipannkakan
    Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:
    Alla
    Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.
    Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då. 
    Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.
    Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?  
Svar på tråden Idiot till fästman