• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 14:39:14 följande:
    [quote=63992168][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Och du tror han tittar på porr? Haha skrattretande vad misstänksamma folk är. Jag är hemma dygnet runt vid den datan och antingen sitter han med sin chef på jobbet med sin data, eller så är han hemma och då är jag där, så finns inte ens tid till sånt, sen har vi ett rikt sexliv så finns inte en chnas att det ens skulle vara möjligt. Och kan du tänka dig jag har använt den datan i 5 år och har aldrig ens tittat i film mappen med porr, aldrig sett en enda porrfilm eller porrfilms snutt under hela vår relation. Åh herregu hur klarar jag mig?? Ja jag har väll fantasi tillsammans med min karl
    Alla killar gillar att se en ung tjej gallskrikande bli hårdknullad, killarna som är politiskt korrekta är rädda för vad ni skulle tycka och som sagt så tror dom att dom skall ligga bätter till om det gäller en tjej dom är intresserade av men inte ännu fått till det med.
    Artibus et armis recuperatur gloria
  • Anonym (dumt)
    Johan75 skrev 2012-03-14 14:44:47 följande:
    Dator, inte data. Bara ett vänligt påpekande, vill inte vara språkpolis men du använder ordet fel konsekvent.

För sakfrågans skull kan jag väl påpeka att jag på inget sätt tror att "alla" killar tittar på porr och onanerar, men att de allra flesta gör det - en överväldigande majoritet.  
    Skönt att det finns någon som fattar :) Självklart onanerar större delen av männen (i sverige) det men det finns män som är asexuella, de som är extremt religiösa, de som har en fobi som jag, de som inte kan få orgasm genom onani och några andra. Men det kanske är typ 8% av befolkningen men dom finns.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-03-14 15:30:34 följande:
    Alla killar gillar att se en ung tjej gallskrikande bli hårdknullad, killarna som är politiskt korrekta är rädda för vad ni skulle tycka och som sagt så tror dom att dom skall ligga bätter till om det gäller en tjej dom är intresserade av men inte ännu fått till det med.

Min karl är inte sån, han analyserar för mycket han tycker kvinnorna är för unga och ofta fejkade han tänker på att kamramän står där och allt är uppgjort och på låtsas på filmen. Han känner inte det ger honom något. Och sen tycker han inte om zooooomen rakt på underliven på både kuken och fittan. Han tycker om handling och i såfall i extremfall mjukporr max! Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar? Då får man hekt annan insikt på småflickor och på riktiga kvinnor.

och har du källa på hur många män som faktiskt ser porr i Sverige?
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 17:01:28 följande:
    Min karl är inte sån, han analyserar för mycket han tycker kvinnorna är för unga och ofta fejkade han tänker på att kamramän står där och allt är uppgjort och på låtsas på filmen. Han känner inte det ger honom något. Och sen tycker han inte om zooooomen rakt på underliven på både kuken och fittan. Han tycker om handling och i såfall i extremfall mjukporr max! Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar? Då får man hekt annan insikt på småflickor och på riktiga kvinnor.

och har du källa på hur många män som faktiskt ser porr i Sverige?
    Var läste du ut åldern på tjejerna resp. killarna som medverkar i filmerna?
  • Anonym (buhu)

oj vad hemskt att inte få tillfredställa sig själv. Jag skulle känna mig väldigt kränkt om min sambo skulle komma inklampandes och ha mage att dessutom vara arg på mig för att jag tillfredställde mig själv. Bara för att han runkar betyder det inte att han väljer bort dig. 
    Det kanske är lite väl mycket bebis och nu ska vi bli gravida-snack så fort ni får till det, så det kan ju göra att det inte blir så spännande?
    Det är väl en sak att kolla på porr då och då och att tokrunka så fort han får tillfälle framför datorn.  

• Anonym
    Faber skrev 2012-03-14 17:26:36 följande:
    Var läste du ut åldern på tjejerna resp. killarna som medverkar i filmerna?

Du skrev alla killar gillar se en ung tjej gallskrikandes och bli hårt knullad.

och i dom flesta filmerna är folket hutlöst unga, och visst finns det dom som älskar leva och jobba inom porrbranchen men väldigt många mår dåligt ,skäms och gör det för att överleva. Vilket gör filmerna rätt sorgliga. Och dom som trycker upp det ena och det andra i röven lär ju sannolikt få analinkontinens och förslappade muskler, nu talar jag inte om vanlig analsex utan såna som trycker upp föremål eller fistas i röven och dylikt. Det är ju inget stolt jobb att jobba inom porrbranchen dom flesta landar där unga och sen tar sig vidare när dom är äldre har fått barn eller baraa vill ha ett mer respektfullt jobb. Eller blivit för gamla för att göra film.
  • Anonym
    Anonym (buhu) skrev 2012-03-14 17:35:50 följande:
    oj vad hemskt att inte få tillfredställa sig själv. Jag skulle känna mig väldigt kränkt om min sambo skulle komma inklampandes och ha mage att dessutom vara arg på mig för att jag tillfredställde mig själv. Bara för att han runkar betyder det inte att han väljer bort dig. 

Det kanske är lite väl mycket bebis och nu ska vi bli gravida-snack så fort ni får till det, så det kan ju göra att det inte blir så spännande?

Det är väl en sak att kolla på porr då och då och att tokrunka så fort han får tillfälle framför datorn.  

Hmm mig gör det inget om min partner visar sina gränser, bara för det är min kropp kan jag inte gå och prostituera mig, eller vara otrogen, operera mig, eller onanera i dom fallen lämnar han mig. Han har rätt att sätta sin gräns vart han vill, jag är den som går med på vilkoren för att få stanna hos honom. Han kan säga att skulle jag tatuera hela min kropp tex skulle han tycka jag vart extremt oatraktiv då han hatar tatueringar. Så om jag då skulle gå och börja tatuera mig så vet jag ju hur det skulle sluta. Och ja det är min kropp, och jag bestämmer att så länge jag är med honom och han är min partner då har han något att tillägga.

det enda han inte kan göra är att tvinga mig till saker jag inte vill tex analsex, men han kan be mig sluta göra något jag gör som tex onanera och jag kan acceptera det och sluta upp med det utan problem.

har partnern aldrig nåt att säga till om? Om personen tycker onani skulle kunna skada relationen bör den inte säga ifrån? Precis som vid porrmissbruk, drogmissbruk, spelmissbruk. Eller ska vi bara låta partnern göra som den vill och strunta i hur det slutar?
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 18:12:33 följande:
    Du skrev alla killar gillar se en ung tjej gallskrikandes och bli hårt knullad.

och i dom flesta filmerna är folket hutlöst unga, och visst finns det dom som älskar leva och jobba inom porrbranchen men väldigt många mår dåligt ,skäms och gör det för att överleva. Vilket gör filmerna rätt sorgliga. Och dom som trycker upp det ena och det andra i röven lär ju sannolikt få analinkontinens och förslappade muskler, nu talar jag inte om vanlig analsex utan såna som trycker upp föremål eller fistas i röven och dylikt. Det är ju inget stolt jobb att jobba inom porrbranchen dom flesta landar där unga och sen tar sig vidare när dom är äldre har fått barn eller baraa vill ha ett mer respektfullt jobb. Eller blivit för gamla för att göra film.
    "Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar?"

Du menar alltså att yngre killar inte går igång på det?

Sedan finns det olika kategorier inom porrfilm precis som med spelfilm. Det är inte i varje film som någon får något upptryckt i röven.
  • Anonym (uuuh)
    nevermind skrev 2012-03-15 07:04:20 följande:
    men var är ts???
    Kanske less på att många skriver elaka saker till henne?
Svar på tråden Idiot till fästman