• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Faber
    hoppipannkakan skrev 2012-03-13 22:50:59 följande:
    Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.
    Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då. 
    Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.
    Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?  
    Jomen så är det, inga killar är förresten feminister på riktigt (om du med det menar den Svenska statsfeminismen). Det är helt enkelt killar som tror att dom skall ha större chans att scora om dom nickar och håller med om att patriarkatet är stort, runt och fluffigt och bör åtgärdas.

Hålla god min i elakt spel kallas det.
    Artibus et armis recuperatur gloria
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-13 22:50:59 följande:
    Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.

Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då. 

Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.

Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?  

Då var han en av dom sviniga killar som ljuger och smyger med saken

Och den delen verkar vara många som ljuger och beteer sig illa.

sen. Verkar det finnas en kateogri med dom som får runka och som gör det öppet och inte bryr sig om alla vet vad dom gör.

sen har vi sista kategorin som inte varken runkar eller ser porr och är ärliga om det.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:
    Alla

Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.

Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
  • Anonym (uuuh)

Det är ju synd om er som tror att alla killar måste runka och kolla porr, verkligen synd om er!

Jag vet vart jag har min sambo och vi har absolut inget att dölja för varandra, vi är ärliga. Hade han velat dra en runk eller kolla porr så hade han kunnat säga det helt öppet utan att jag ens hade blivit sur, så det har liksom ingen betydelse.

Jag pullar ju själv inte, ingen som tror mig då?!

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-14 05:52:31 följande:
    Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
    Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
    Oj ni verkar verkligen leva ett superkul liv..sitter ni ihop eller?
  • Anonym
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-14 07:45:34 följande:
    Oj ni verkar verkligen leva ett superkul liv..sitter ni ihop eller?

Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.

hur är din relation ? avundsjuk?
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-14 08:03:38 följande:
    Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.
    hur är din relation ? avundsjuk?
    Jag har ett väldigt bra äktenskap och dessutom många riktigt bra vänner som jag också umgås med lite nu och då! Likaså har min man det. Vi anser nämligen, till skillnad från vissa andra tydligen, att man inte måste sitta kletade vid varandra och enbart göra saker tillsammans. Man kan ha en bra relation ändå förstår du. Så nej jag är inte det minsta avundsjuk på dig. Varför skulle jag vara det?
  • nevermind
    Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:

Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
    Eeh, va? Vad menar du? Vi har ett bra sexliv, det ena utesluter väl inte det andra?

Om jag ska upp kl. 5 dagen efter blir jag vansinnig om han väcker mig.

Min man är den bästa jag nånsin haft och den enda som kan få mig att komma, men jag onanerar ändå. Jag saknar ingenting i sexlivet, jag kan få sex precis när jag vill (kanske inte på arbetstid då... ).

Han kanske inte vill ha sex? Jag kanske inte vill ha sex? Onani handlar för bövelen inte om att den andra inte räcker till! 
  • Anonym
    Alla

Alla? Det är många, hur tänker du nu? Uteliggare ser dom porr? Såna som bor långt ut i skogen, och har inte tv data eller dylikt tittar dom porr? Dom som är sjuka och ligger på sjukhus ser dom porr och runkar? Dom som är kristna och troende och är emot onani, ser dom porr och runkar?

alla gör inte det. Dom i Afrika som svälter och har fullt upp med att överleva ser dom porr? Assexuella ser dom porr?, och sen fiinns det dom som har möjlighet men faktiskt inte gillar det. Vore en sak om du sagt alla har SETT porr det är nog mer möjligt men vore helt galet om 100% av alla män glodde porr fast dom inte har tillgång, ork, lust, eller ens råd eller hälsa att se porr.

jag kan gå med på att alla killar sett porr någon gång av något slag men du kan inte räkna med att ALA gillar det eller vill det.
  • Anonym
    Alla

Alla? Det är många, hur tänker du nu? Uteliggare ser dom porr? Såna som bor långt ut i skogen, och har inte tv data eller dylikt tittar dom porr? Dom som är sjuka och ligger på sjukhus ser dom porr och runkar? Dom som är kristna och troende och är emot onani, ser dom porr och runkar?

alla gör inte det. Dom i Afrika som svälter och har fullt upp med att överleva ser dom porr? Assexuella ser dom porr?, och sen fiinns det dom som har möjlighet men faktiskt inte gillar det. Vore en sak om du sagt alla har SETT porr det är nog mer möjligt men vore helt galet om 100% av alla män glodde porr fast dom inte har tillgång, ork, lust, eller ens råd eller hälsa att se porr.

jag kan gå med på att alla killar sett porr någon gång av något slag men du kan inte räkna med att ALA gillar det eller vill det.
Svar på tråden Idiot till fästman