• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-14 08:03:38 följande:

Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.
    hur är din relation ? avundsjuk?

Låter som avundsjuka ja! Du vet, folk har svårt att glädjas för andra, sorgligt men sant!
  • Anonym (:-))
    nevermind skrev 2012-03-14 09:55:25 följande:
    Eeh, va? Vad menar du? Vi har ett bra sexliv, det ena utesluter väl inte det andra?

Om jag ska upp kl. 5 dagen efter blir jag vansinnig om han väcker mig.

Min man är den bästa jag nånsin haft och den enda som kan få mig att komma, men jag onanerar ändå. Jag saknar ingenting i sexlivet, jag kan få sex precis när jag vill (kanske inte på arbetstid då... ).

Han kanske inte vill ha sex? Jag kanske inte vill ha sex? Onani handlar för bövelen inte om att den andra inte räcker till! 
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-14 10:00:37 följande:
    Låter som avundsjuka ja! Du vet, folk har svårt att glädjas för andra, sorgligt men sant!
    Då kan jag upplysa om att jag också hittat min själsfrände och vi har hur kul som helst ihop MEN jag är så glad över att även ha så bra kompisar som jag har och som jag umgås med ibland! Om man har ett kompisumgänge också, betyder det då per automatik att man inte har en bra relation med sin partner eller vad menar ni egentligen??
  • Anonym

Åp

Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-14 10:03:10 följande:
    Då kan jag upplysa om att jag också hittat min själsfrände och vi har hur kul som helst ihop MEN jag är så glad över att även ha så bra kompisar som jag har och som jag umgås med ibland! Om man har ett kompisumgänge också, betyder det då per automatik att man inte har en bra relation med sin partner eller vad menar ni egentligen??

Nej absolut inte du har säkert en jätte god relation och du trivs med vänner och livet funkar utmärkt.

jag har haft olika relationer jag har levt på många olika vis, jag har levt i relationer, med onani, otroheter,misshandel både psykiskt fysiskt, jag har haft bra vänner, dåliga vänner, haft bra stunder i livet och haft sorgliga tider precis som alla andra.

i den relation jag är nu, var jag ensam när vi träffades, jag hade ett barn sen tidigare och en dålig relation bakom mig, jag hade inte vänner och men var ändå lycklig som singel. Han var ensamvarg och gillade aldrig att umgås med folk han var helst ensam och ifred.

Tills vi träffades, han är min bäste vän, han är min partner han är fantastisk bonus pappa, fantastisk pappa. Vi hjälps åt vi gläds åt varann och har det jämnställt hemma och båda trivs med det. Även samt onani ingen av oss onanerar vi har valt att lägga den lusten och energin på varann. Och skulle någon av vilja bara bli smekt av den andre och inte vilja ha sex, gör vi så med. Ibland runkar jag av han till sömns ibland suger jag, ibland har vi sex han gör detsamme för mig. Och iallfall jag tycker det är mycket skönare när någon annan smeker mig än när jag onanerar så därför har vi valt att ha det så. Vi är öppna och pratar mycket och att vi bara umgås med varann har aldrig ens varit ett problen. Då vi endast bråkat en enda gång under dessa år tillsammans.
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-14 05:45:49 följande:
    Då var han en av dom sviniga killar som ljuger och smyger med saken
    Och den delen verkar vara många som ljuger och beteer sig illa.

sen. Verkar det finnas en kateogri med dom som får runka och som gör det öppet och inte bryr sig om alla vet vad dom gör.

sen har vi sista kategorin som inte varken runkar eller ser porr och är ärliga om det.
    Nej, han är inget svin. Långt ifrån.
    Jag bryr  mig inte ett dugg om min partner kollar på porr tills han blir fyrkantig i huvudet så länge han inte byter ut den mot mig.
    Tror snarare att han inte var ärlig för att det finns människor (som du?) som avskyr porr och det då inte blir okej för en kille att erkänna det. Dvs han var rädd för vad jag skulle tycka. 
    Han fattade snart att jag hade noll emot vad han runkade till. Hans kuk, han bestämmer!
    Anonym skrev 2012-03-14 05:52:31 följande:
    Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
    Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
    Varför är den inte raderad då, kan man ju fråga sig....

• Anonym

[quote=63991445][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 10:34:28 följande:[/quote-nick Varför är den inte raderad då, kan man ju fråga sig....

[/quote]

för jag använder den datan, han använder en annan dator. Som är sin jobbdata och den har han ingen porr på självklart. Och dom gamla filmerna sa vi att vi kunde kolla på någon gång tillsammans, så jag sa åt han att spara dom, men det har aldrig blivit av då ingen av oss har behovet till porr.

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-14 11:17:16 följande:
    för jag använder den datan, han använder en annan dator. Som är sin jobbdata och den har han ingen porr på självklart. Och dom gamla filmerna sa vi att vi kunde kolla på någon gång tillsammans, så jag sa åt han att spara dom, men det har aldrig blivit av då ingen av oss har behovet till porr.
  • Anonym (uuuh)
    hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:
    Vad var det som var så roligt?
  • Anonym

[quote=63992168][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Och du tror han tittar på porr? Haha skrattretande vad misstänksamma folk är. Jag är hemma dygnet runt vid den datan och antingen sitter han med sin chef på jobbet med sin data, eller så är han hemma och då är jag där, så finns inte ens tid till sånt, sen har vi ett rikt sexliv så finns inte en chnas att det ens skulle vara möjligt. Och kan du tänka dig jag har använt den datan i 5 år och har aldrig ens tittat i film mappen med porr, aldrig sett en enda porrfilm eller porrfilms snutt under hela vår relation. Åh herregu hur klarar jag mig?? Ja jag har väll fantasi tillsammans med min karl

• Johan75
    Anonym skrev 2012-03-14 14:39:14 följande:
    [quote=63992168][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Och du tror han tittar på porr? Haha skrattretande vad misstänksamma folk är. Jag är hemma dygnet runt vid den datan och antingen sitter han med sin chef på jobbet med sin data, eller så är han hemma och då är jag där, så finns inte ens tid till sånt, sen har vi ett rikt sexliv så finns inte en chnas att det ens skulle vara möjligt. Och kan du tänka dig jag har använt den datan i 5 år och har aldrig ens tittat i film mappen med porr, aldrig sett en enda porrfilm eller porrfilms snutt under hela vår relation. Åh herregu hur klarar jag mig?? Ja jag har väll fantasi tillsammans med min karl
    Dator, inte data. Bara ett vänligt påpekande, vill inte vara språkpolis men du använder ordet fel konsekvent.

För sakfrågans skull kan jag väl påpeka att jag på inget sätt tror att "alla" killar tittar på porr och onanerar, men att de allra flesta gör det - en överväldigande majoritet.  
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Idiot till fästman