• supernova99

Stargazers: jo jag fattar hur du tänker, ja lite märkligt är det. Jag fick 2 dagars. Kanske blir det V8 då? Om jag inte minns fel gjorde jag det V8 förra gången.

• supernova99

Stargazers: hur kommer det sig att du ska fortsätta längre?vi har bara utskrivet till testdagen. Så det blir att sluta då. Någon som ätit predisolon? När slutade ni med dom?

• supernova99

Verkar vara många som fått ta det extra länge, sköterskan på kliniken sa att det va väldigt ovanligt att man gör det. Jag ville eftersom jag hade missfall sist, men fick inte. Kanske borde använda upp dom extra jag har kan inte skada i allafall

• supernova99

Jennyz: visst åt du prednisolon vid dina försök? Hur länge tog du det? Om jag inte minns helt fel så tog jag det fram till VUL sist. Men nu ska jag sluta på testdag, känns inte så bra.

• supernova99

Stargazers: så härligt! :) vi såg också ett litet hjärta slå på VUL idag. :) har egentligen tid på kliniken på tisdag men fick göra ett idag då jag haft problem med magen. Men allt såg bra ut med plutten. V7+4

• supernova99

Petto: är inget allvarligt egentligen. Har bara varit lite känslig sedan galloperation och blir lätt uppsvälld och gasig, men pyret mår bra och det är huvudsaken :)

Svar på tråden IVF Umeå