• supernova99

IVF Umeå

Santa: har gjort två FET tidigare, men ingen av dom lyckades. Den här gången är det färskförsök. Men jag vet många som lyckas med FET så det är inga dåliga odds för det :)

• supernova99

Någon som har erfarenhet av crinone gel? Som jag lyckas tyda det så behöver man inte ligga still efter som med dom andra vagiatorerna.? Stargazers: behöver inte alls vara kört!! Jag fick minus på ruvardag 10 och ett svagt plus ruvardag 12. Det är tidigt ännu..

• supernova99

Det gick åt skogen för oss också.. Testade negativt idag. Samma dag som jag fick plus med sonen! Fan! Hade hoppas att vi kunde få ha lite tur med syskonförsöket.. Att det går lite lättare än förra gången men icket.. Bara att ladda för syskonförsök 4 då!

• supernova99

Ett försök kvar på 3 packet.. Får sådan ångest över vad vi ska göra om det inte funkar då.. Ge upp liksom.. Har inga mer sparade pengar sedan :/

• supernova99

Staegazers: är på ruvdag 10. Inget blod ännu.. Men eftersom jag har plussat på dag 10 så borde visa det nu också om det blev ngt! Mensen är beräknad till i morgon så det är väl bara att vänta in den.. När det gäller resultatet till kliniken så vill dom inte ha svaret innan den riktiga testdagen. Sedan kan man planera fortsättningen på telefon.

• supernova99

Stargazers: Jag brukar sluta med vagiatorerna när blödningen kommit, och testet visar minus.Det blev 5 försök innan vi fick sonen.

Svar på tråden IVF Umeå