IVF Umeå
Plus i dag också! Jag är gravid! Snälla lilla stanna nu därinne. :)
Plus i dag också! Jag är gravid! Snälla lilla stanna nu därinne. :)
Petto: ja man vet ju aldrig! Med sonen fick jag inte ett plus förren BIM dagen och då va det väldigt svagt. Nu fick jag redan 3 dagar innan. Nu är man däremot väldigt nervös för missfall eftersom jag fick det sist.
Stargazers: jag har testdag på julafton! Visst har du 19/12 i såfall skiljer det 5 dagar mellan oss. När jag gjorde UL förra gången fick jag göra det i V8.
Stargazers: ja det tidigare UL va med sonen. Jag fick missfall i V6 sist. Då borde du få en UL tid på torsdag då du meddelar kliniken resultatet. Jag har ju testdagen på julafton, så då kan jag inte meddela resultatet förren dom öppnar 7/1. Dom vill väl inte veta nu :)
Tack alla! Nektar: så härligt att höra lillhjärtat :) Mars: jag använder crinone gel, tycker den är kanon då man bara behöver ta den en gång om dagen. Och det rinner inte ut något. Man behöver inte heller ligga still när man tagit den .
Lycka till i morgon Santa86! Håller tummarna.
Santa: skönt att det är klart. Och 8 ägg är ju väldigt bra resultat! :) penntroll: så snopet att det blev mitt i stängning! :/
Santa86: förstår att det känns tungt! Men ge inte upp hoppet ännu. Jag blev gravid med ok ägg. :)
Stargazers: har du fått tid för VUL?
Stargazers: ja just det går ju inte att få V8 då det är juledigt. Som du säger det känns evighetslångt bort.. Jag har ju testdag på julafton och kan inte meddela resultat förren dom öppnar 7/1. Undra när jag får ngn tid är V8 den veckan kliniken öppnar.