• supernova99

IVF Umeå

Stargazers; ja dom vill alltid att man ska köra på som vanligt fram till testdag, men jag har alltid slutat innan. Hur stor är sannolikheten.. Liksom. Jag har

• supernova99

För mig har inte blödningen kommit igång ännu.. Kommer bara bruna rester av crinonen. Blandat med lite rosaaktiga flytningar.. Vet inte vad jag ska tro..

• supernova99

Stargazers: hoppas det är en ofarlig blödning! Du är faktiskt gravid :) på mig själv blir jag inte klok, forsätter blöda fast inte så mycket.. Ser vattningare ut.. Märkligt.. Och inget positivt gravtest

• supernova99

Då är vi en till som är med i den ledsna ligan.. Min mens kom i gång ordentligt idag. Och testet är negativt :(

• supernova99

Stargazers: ja man kastas mellan hopp och förtvivlan.. Jag fick missfall i juni och det är hemskt.. Man hinner ställa in sig på att det ska gå. Men om man ska se det positiva i eländet så är det att nu vet du att det funkar och att du faktiskt blev gravid :) nu får det vara slut på otur i tråden!!

• supernova99

Petto:oj vad spännande att snart få träffa bebisen! Hoppas allt håller sig lungt tills det är dags nu då. Uppdatera oss sedan :)

• supernova99

Hej på er! Hade teletid med solensten idag, och nästa försök blir i november. Så nu blir det lite vila emellan. Känns rätt skönt faktiskt.. Då blir det 4 :e syskonförsöket! Sista i 3 packet. Hoppas det funkar annars blir det bog inga syskon eftersom våra sparpengar är slut.

Svar på tråden IVF Umeå