• supernova99

IVF Umeå

Santa: nej va tråkigt! När man är inställd på att få göra det och allt!! Hände mig en gång också att det blev söndag vi fick avbryta. Jättetrist.

• supernova99

Petto: tack!! Hur går det för dig? Visst har du haft lite problem nu under graviditeten? Har tjuvläst lite på gravidtråden :)

• supernova99

Petto: det lät lite jobbigt, va tur att den lille inte kom ut redan då. Kan tänka mig att det är lite jobbigt med sonen nu då du måste ta det lungt. Min son är ju jämngammal och det är fortfarande mkt att stå i. Får hoppas det fort nu på slutet :)

• supernova99

Jag har glömt bort.. Hur va det med den färdigblandade menopuren. Kan man blanda i hop den gamla lösningen med den nya när det blir en liten slat kvar i ena flaskan som inte räcker till nästa dag?

• supernova99

Hej på er! Vad gör ni med alla överbliva oanvända sprutor? Man får ju jättemånga i ett paket menopur, och jag använder typ 3 st..

• supernova99

Hej! Grattis kvinna 32 till plusset!! Hoppas det smittar av sig till oss andra. :) på fredag har jag äggplocket!!

• supernova99

Snöflinga: åh va tråkigt!! :( men är det liksom kört nu då? Ska ni inte satsa på fler försök? Själv gjorde jag äggplocket i dag. 8 äggblåsor blev 6 ägg. Mindre än va jag hade hoppas på. Får hoppas att dom klarar sig bra. Återföring på måndag om allt ser bra ut.

Svar på tråden IVF Umeå