• supernova99

Snowgirl: va tråkigt att ni förlorade bebisen! Men va häftigt att ni faktisk lyckades på egen hand och fick en dotter :) har ni försök själv nu efter det också? Jag blev också gravid på naturlig väg i somras, månaden efter mitt misslyckade ivf. Men tyvärr blev det missfall. Och inget inget har hänt sedan dess, så nu kör vi ivf igen...

• supernova99

Snowgirl: ja det är märkligt på nått vis, som att något händer i kroppen. Vi hade också försökt i flera år och inget hänt, sedan plötsligt efter behandlingen så funkade det. om allt går bra så har vi återföring i morgon. Ja dina ägg är ju genetisk 5 år yngre, det är bra ;)

Hoppas ni får dispens. Känns väldigt onödigt att kasta något som kan bli nått :)

• supernova99

Har ett missat samtal från skyddat nummer.. Fan tänk om det gått åt skogen. Dom borde väl ringa igen i såfall. Vi ska vara där om 2 timmar

• supernova99

Fick tillbaka 2 stycken, tyvärr va det fragmenteringar grad 2 så jag har inte så stora förhoppningar om att det ska lyckas.. Fasiken att det ska vara så svårt! Någon som blivit gravid med fragment på embryon? Jag känner mig så nere nu och behöver lite solskenshistorier.. Med sonen va det tydligen grad1 på fragmenteting. Sämre nu alltså. !

• supernova99

Mars: inga till frysen, så det blir att börja om från början igen.. När vi sparat ihop pengar. Fragmenteringar är ojämnheterna i embryoet, nått med celldelningen. Sådana ger sämre chans till graviditet.

• supernova99

Jag testade svagt postivt idag på ruvardag 8!! :) va helt säker på att det misslyckats eftersom embryona va ganska fragmenterade.. Törs inte hoppas på något ännu. Ska testa i morgon bitti igen och hoppas på ett starkare plus.

Svar på tråden IVF Umeå