• supernova99

IVF Umeå

Snowgirl: hinner tyvärr inte bli 35 innan beräknad förlossning. Blir 34 nu i mars. Så jag är 34 och ett halvt år

• supernova99

Thildra: jag är också från Umeå, väntar andra barnet nu via ivf :) hade också problem med huvudvärk! Det va någon som undrade över trombyl. Jag har ätit det under båda graviditetena och det är ingen fara alls i den låga dosen.. Lycka till!!

• supernova99

Petto; än så länge går det bra. :) går snart in i v15 och bebisen är beräknad till 25/8. Ja du minns helt rätt, vi bodde i Övik när sonen kom till världen, men bor nu sedan i somras i Umeå. Är från Umeå från början och längtade hem :)

• supernova99

Länge sedan jag kikade in. Grattis till er som plussat :) och till er andra kämpa på. Har just varit med om en solskenshistoria då en vän till mig plussat efter 12 år och 9 ivf försök så ge inte upp hoppet :) när det gäller VUL så gör dom det 3 veckor efter positivt test v9. Vet hur det känns väntan är olidlig. Försök njuta av att det faktiskt gick vägen :)

• supernova99

När det gäller helgöppet på kliniken så har dom tydligen slutat med det, jag har blivit nekad en frysåterföring också pga att det blev helgdag. Det är surt :/ länge sedan jag va in och kikade nu, trots att jag själv är gravid så kan jag inte låta bli att gå in och titta och håller tummarna stenhårt för er alla. Stargazers; har du gjort RUL? Vi ska dit på fredag.

• supernova99

Hej! Och grattis till er som plussat :) såå kul :) själv har vi varit på ett lyckat RUL och det visade sig att vi väntar en liten tjej den här gången :)

• supernova99
    tusa skrev 2014-04-20 17:00:09 följande:
    Väntrummet:

Sprayar:

Sprutar:

Väntar på äggplock:

Ruvar:

EbbaGrön, syskonförsök, TD 30/4

Gravida 

Tusa, BF 29/10. Gravid på 1a försöket. Andra barnet.

Supernova 009: gravid på 4 syskonförsöket BF 25/8
Svar på tråden IVF Umeå