• supernova99

IVF Umeå

Nektar: vi har inga konstaterade fel. Oförklarligt barnlös som dom kallar det, har hört förut om dom som först fått ett barn via ivf och sedan spontant. Kan det vara något med kroppen som vaknar till liv.. Innan vi fick våran pojke via ivf så försökte vi i 4 år utan något plus på Stickan. Det jag har lyckas räkna ut är att jag borde haft ägglossning i mitten av maj. Fick mens efter misslyckade ivf försöket 1/5. Det känns så märkligt just nu också att inte ta några som helst piller eller vagiatorer. Bara folsyra. Har telefon tid med kliniken 10/6 får se vad dom säger.. :)

• supernova99

Hej! Någon som har erfarenhet av detta? Har hat bruna flytningar med trådar i några dagar, vad kan detta vara? Är livrädd att det är ett missfall! Hade inget sånt med sonen..

• supernova99

Hej på er! Jag tror min mirakelsaga är över tyvärr.. Blöder massor med klumpar. Måste vara ett missfall :( har fått tid på Kvinnokliniken onsdag för att kolla, men det blir för att bekräfta missfallet!! Testet va fortfarande positivt i morse, men jag antar att det tar ett tag innan hormonerna försvinner ur kroppen :(

• supernova99

Nektar: Jag plussade 2/6 och någon dag senare fick jag bruna flytningar som höll i sig en vecka och sedan övergick till massor av blod med klumpar, det va då jag anade att det va missfall. Fick tid på Kvinnokliniken en vecka senare då såg man att allt hade kommit ut!

• supernova99

Nektar: vid mitt missfall blödde jag ca 1 vecka, sedan va det bruna flytningar ett tag till. Jag har ägglossning nu 18 dagar efter missfallet. Och då borde mensen komma vid 8-9/7. Missfallet startade 8/6. Så ca i månad efter kom mensen dvs ungefär som som vanligt. Familjelyckan: vi håller också på med syskonförsök och har köpt 3 pack.

• supernova99

Hej på er! Märks att kliniken öppnat, nu har det blivit fart i tråden kul :) Min kropp är igång som vanligt nu efter missfallet i juni. Så vi kör i gång med korta metoden om ca 2 veckor!

• supernova99

Santa: när fick du missfallet? Blev lite fundersam eftersom Solensten nekade mig att köra i augusti för han tyckte det va förtidigt efter missfallet! Fick vänta ytterligare en cykel till september. Tyckte mig minnas att du fick senare än mig. Märkligt Isåfall. Kanske är skillnad om det är FET

• supernova99

Santa: ok, ja det blir tvära vändningar. Först gravid och sedan vänder allt... Mycket tankar som du säger. Ja men nu är det nya tag!! :) vi börjar med sprutorna ca 2/9

Svar på tråden IVF Umeå