• Stargazers

IVF Umeå

Upptiningen sker samma dag som återförandet så det får vi i sådana fall veta just innan. Japp, det är ju jobbigt med all osäkerhet men klarar den inte upptiningen så får vi ett nytt färskförsök så hoppet är ju inte ute ifall det inte blir av imorgon. Men visst vill jag allra helst bli en ruvare redan nu!

• Stargazers

Trex: Tack! Hur är det med dig? Har du fått höra något mer kring risken för framtida blodproppar och chansen för fler IVF:er?

• Stargazers

Trex: Okej, hoppas du får svar snart! Och att det är goda nyheter :)

Tack för alla lyckönskningar, jag tror de hjälpte för numera är jag ruvare av en 6-dagars blastocyst :) Nu väntar det ett antal spännande dagar här framöver!

• Stargazers

Tack än en gång för alla lyckönskningar!

Familjelyckan: Åh nej vad tråkigt :( Men skönt att ni köpt 3-pack, hoppas dock såklart att ni inte behöver använda upp alla tre! Blev det några ägg i frysen för er från det här försöket?

• Stargazers
    supernova99 skrev 2013-12-03 14:19:17 följande:
    Stargazers: jag blir det mest troligtvis på torsdag!
    Åh vad trevligt! Har du gjort ÄP idag?
  • Stargazers
    supernova99 skrev 2013-12-06 08:52:45 följande:
    Mars: Har testdag på julafton! Det vore den bästa julklappen.
    Oh ja, verkligen!
  • Stargazers

Vad kul att du tittat in Santa, kommer ihåg dig eftersom vi legat i ungefär samma fas. Jag hoppas verkligen att det går vägen för er den här gången, att det blir 3:e gången gillt :) Härligt att ÄP närmar sig och att ni hinner med detta innan jul!

Själv testade jag positivt i måndags efter en FET, superkul men såklart är man ju också nervös för om den lilla eskimån kommer stanna kvar eller ej! Testdag mot kliniken är inte förrän nästa vecka och jag hoppas att plusset är kvar tills dess (och många många veckor efter det). Någon som vet hur det funkar efter att man fått positivt test: när får man göra VUL och vart? (Vi bor inte i närheten av Umeå)

• Stargazers
    Mustikka skrev 2013-12-06 22:55:56 följande:

Tittar in lite och ser att jag inte känner igen så många här. Hoppas ändå det går bra för alla!

Ser även att Drömmer om ett barn fått en flicka! Så underbart! Grattis!!{#emotions_dlg.flower}

Hos oss är det bara bra, lillan är nu 10 månader och vi börjar bli sugna på ett syskon!Glad
    Jag ska gå ner alla gravidkilona sen ska vi testa själva ett tag, funkar inte det så blir det ivf svängen igen.

Härligt att höra att era besök på kliniken resulterade i en liten flicka :)
Svar på tråden IVF Umeå