IVF Umeå
EEJ: Vilken sötnos! Nu längtar jag ännu mer efter att vår son ska komma till världen! (Är i v 21 nu)
EEJ: Vilken sötnos! Nu längtar jag ännu mer efter att vår son ska komma till världen! (Är i v 21 nu)
Santa det är ju ett klart och tydligt streck! Och ÄL-sprutan ska ju ha gått ut ur kroppen vid det här laget så den kan det ju inte vara. Förstår att flytningarna oroar men det där är definitivt ett positivt graviditetstest!
Ett starkt och tydligt plus! Grattis!!! 
Väntrummet:
Sprayar:
Sprutar:
Väntar på äggplock:
Ruvar:
Gravida:
Födda:
Kvinna32: Stort grattis!! 
Grattis Nektar! Skönt att förlossningen gick bra :)
Vill bara meddela att vi fick vår underbara son den 26/8, allt tack vare kliniken i Umeå. Önskar alla er här inne lycka till med era behandlingar, en dag kommer ni också att få vara med om denna härliga gåva i form av ett barn!
Santa jag kommer ihåg att det nån gång kunde komma pyttelite blod strax efter införandet av Lutinus och det hade antagligen att göra med torra (och irriterade?) slemhinnor men det var ingen fara för idag är grabben 2 månader. Har det kommit nå mer blod för dig?
Vår son (som blev till tack vare IVF-kliniken i Umeå) är nu 5 månader gammal och vi har så smått börjat fundera på syskonförsök. Ni som fått mer än ett barn via IVF: hur funkar det? Är det bara att ringa dit och ställa sig i kö? Gäller vårdgarantin på 3 månader? Eller hur länge kan man få vänta på att påbörja behandling? Tänkte om det är någon skillnad på de som blivit remitterade och de som betalar själva?
Pommac: Lycka till!