Svårt att veta var någonstans man ska skriva nu när alla inte har anslutit sig till gruppen ännu. Mustikka: Kan du vara snäll och lägga in adressen i trådstarten så att den är lättare att hitta igen?http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gruppen-123358/forum/m67258085.html
Petto83: Vad tråkigt att du och din syster inte kunde följa varandra så pass nära under graviditeten. Hoppas det blir andra gången gillt för dig även denna gång så att ni får jämngamla barn.
Norris: Hur många dagar ska du ta femanest-tabletterna?
För mig blev det tvärtom med progesteronet, ska använda Crinone istället för Lutinus denna gång. Frågade själv om det gick bra att byta då jag hört att Crinone kladdar mindre. Vad roligt om du får två embryon tillbaka, hoppas hoppas!
Äppelkaka: Härligt att du är på gång igen, då är vi två som sprayar. Har aldrig hört förut att man kan börja spraya på cykeldag 1 vid långa metoden. Blir det en form av längre nedreglering, kommer du spraya tills mensen kommer eller hur fungerar det? Nyfiken! 
Freja150: Okej, då har du redan haft samtal med kliniken och fått info om FET. Tänkte att dom börjat med något nytt med tanke på att "Norris" hade ett särskilt telefonsamtal för detta. Då är det bara till att vänta och längta till advent med andra ord! 
EbbaGrön: Vad skönt att allt såg bra ut på ultraljudet, grattis! 
Chan2: Jag har ätit folsyra-tabletterna utan uppehåll sedan vi startade våran första behandling i mars. Man ska börja några månader innan planerad graviditet så lika bra att fortsätta tänkte jag.
ali85: Hur gick det på ditt VUL? Vid senaste behandlingen tyckte jag att det gjorde ont flera gånger när jag skulle sticka mig och så var det inte alls första gången. Svider det när du sätter nålen eller efter du sprutat in vätskan?
Jadu, det händer inte mycket på min front just nu. Är inne på dag 13 med spray och har inte fått någon blödning ännu så börjar bli lite orolig att jag inte är nedreglerad. Bara att vänta och se, har den inte dykt upp till på onsdag så måste jag nog ringa kliniken.
VackerBlomma: Vad spännande med äggplock imorgon. Hoppas allt går bra, stort lycka till! 
LindaM: Vilken rolig nyhet, grattis!
Vilken lyckoträff att du bad din gynekolog om denna stimulering, tänk att det faktiskt kan gå bättre utan IVF ibland. Lycka till på VUL:et, håller tummarna att det ser bra ut!
barreliten: Gratulerar till ruvarstatus!
Gick äggplock och insättning bra?
heli78: Vilken resa du har gått igenom med blödningar och allt. Hoppas resten av graviditeten flyter på utan problem så att du inte behöver oroa dig i onödan. Grattis och lycka till!