Petto 83: Hoppas dryckerna gör skillnad, det borde dom. Motsvarar en dryck en måltid eller hur fungerar det? En på jobbet sa att förbränningen blir högre ju oftare man äter och att han använde sig av en diet som innebar att han åt ofta och lite. Han gick ner över 50 kg. Precis som dig äter jag ofta och börjar fundera om det är därför det inte blir någon skillnad på kilona. Läste i ett forum för längesen om underviktiga som började dricka proteindrinkar (köpta på hälsokosten t ex) och då gick dom upp i vikt så tror verkligen på metoden.
Har du tagit något nytt gravtest idag? Verkar konstigt att du fick glad gubbe på ÄL-testet så här tidigt. När fick du din blödning?
turtle01: Vad skönt att KUB-testet gick bra! Förstår att oron finns i bakhuvudet tills man fått provsvaret. Nu kan ni njuta till fullo av det lilla livet. Ska ni göra köns-UL eller låter ni det bli en överraskning?
Emilotta: Visst var det så! Kändes som att det rann hela tiden, och ändå tog jag dom bara två gånger om dagen. Gick inte att ligga ner i en halvtimme efteråt när man var på jobbet så det kanske var därför det blev så? Kommer inte ihåg om det var någon skillnad när jag var hemma.
EEJ: Distans är A och O för att klara av detta mentalt. Iallafall har det känts så för mig och jag har mått bäst av att släppa allt helt och hållet då det inte lyckats.
Skönt att ni är på gång snart igen och jag hoppas innerligt att det ska ta sig. Vad hjälper kortisonet till med? Vadå, för kort!? Har dom någon speciell maxlängd för att få två embryon tillbaka? Låter ju jättekonstigt!
björnen2007: Jo, fr.o m förra försöket går vi privat. Gör du dina UL på privat klinik? Jag går till kvinnokliniken på lasarettet.
Ge inte upp hoppet även om det känns omöjligt just nu. Det som ger mig kraft är när jag läser om dom som plussar efter många behandlingar, då vet man att chansen finns. Tänk om det fanns en garanti att det lyckas för alla.. då hade jag kunnat göra hur många försök som helst. Ovissheten är det som tar mest energi och ork.
vårt2012: Har du testat även idag på din TD?
VackerBlomma: Hur gick ditt äggplock igår?