• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • ali85

Ursäkta denna fråga men känner att jag måste fråga:

Har någon fått vattniga flytningar? Känns som att jag får mens men är bara genomskinligt och blött. Är på ruvardag 5 och tar lutinus vaginaltabletter.

A79: hoppas att allt är som de ska och att de bara är för att den är fixerad:)

• 3villbli4

Idag har vi varit på kontroll igen och efter 7 veckors sprayande är jag äntligen nedreglerad. På torsdag är det sprutstart och äggplock v49. Äntligen få vi gå vidare till nästa steg. :)

• VackerBlomma

Ali85: Ja, jag har oxå fått vattniga flytningar av Lutinus, känns nästan som att man kissar på sej iblandTungan ute

3villbli4: Härligt för er att gå vidare till nästa steg, lycka tillGlad

• ali85

VackerBlomma: skönt att höra att de är fler som har så. Blev orolig att de är nå fel!

Är du oxå sjukligt trött?? Jag har svårt att hålla uppe ögonen ibland och dd svider under ögonlocken.

Men man kan ju inte känna av någon ev graviditet nu, men kanske är lite mkt hormoner som spökar.

3villbli4: skönt att de händer nå! ????

• VackerBlomma

Ali85: Ja, jag har varit  sjukt trött... MEN, nu ikväll kom nog min mens, tror inte det är sant, så det är lite deppigt här hemma... Tror då det är mens, ljus-rosa flytning, så där rök den här chansen till att bli gravid. *suck*

• ali85

Nej, hoppas de inte är någon riklig mens?! För han sa att om man blödde lite så behöver de inte betyda nå. Som att det fastnar.

Hoppas att den slutar och inte kommer tillbaka.

Ta inte ut nå i förskott!!

Kram

• A79

Tack alla!
    Jag tror nog att det är lugnt...
    känner mig helt lugn efter dubbelkollen nästa vecka dock Glad

Hoppas verkligen att det inte är mensen som är på G   VackerBlomma!
    Är det inte riktigt blod ännu finns det fortfarande hopp?
    Håller tummarna för dej iaf!!  

• Sofiali77

Grattis Barreliten! Måste vara en heeeeeelt underbar känsla att äntligen få det där plusset som man jobbar så mycket för!

Kul att du får gå vidare nu 3villbli4! Det är drygt att vänta.