Petto 83: Jag tycker att en FET är det minsta kliniken borde ge er som kompensation för detta misstag. Enbart infrysning känns lite.. lite.
jennyz: Hur gick det på VC idag, fick du penicillin utskrivet?
Nektar: Tänk att det kan bli så många blåsor trots låg dos. Hör det till vanligheterna att man är lättstimulerad när man har pco-s?
Kliniken har öppet lördagar men vet inte hur det är med söndagar. Kan hända att man får komma tillbaka på måndagen för återföring.
Freja150: Fantastiskt att du fick tillbaka två embryon, grattis!

Kul att blaston lyckades återhämta sig trots att det inte såg så ljust ut först.. måste vara en stark liten rackare! Håller tummarna att att bägge stannar kvar. Roligt också att vi är flera med samma testdatum.
Tack för ytterligare info om fragment, intressant att läsa!
3villbli4: Grattis till ett bra resultat av äggplocket!

Kan tänka mig att ni är förväntansfulla inför morgondagen. Vad tråkigt att höra att det blev en smärtsam upplevelse för dig..

Hjälpte det inte alls med ytterligare morfin?
LongingForAChild: Hoppas verkligen på ett bra besked vid ditt VUL på torsdag. Man vet aldrig, slemhinnorna kan ju faktiskt ha hunnit återhämta sig.
EEJ: Vid detta försök hade jag 10 mm tjock treskiktad slemhinna vid första VUL:et och 12 mm vid det andra VUL:et tre dagar senare. Kommer inte ihåg hur det såg ut vid vår första behandling.
A79: Ja, nu närmar sig förlossningen med stormsteg!

Hur känns det, har du börjat få några förvärkar? Snart är er lilla julbebis här, så himla mysigt!