EbbaGrön: Skönt att ni kan prata med familjen om detta. Ibland önskar jag att jag kunde berätta för vissa i familjen/släkten men tyvärr har dom flesta svårt att inte prata vidare om sådant man berättat i förtroende, så därför har jag endast berättat för några vänner.
3villbli4: Det låter nästan som överstimulering, med tanke på att du har så ont och svårt att röra dig. Om kliniken anser att du inte ska börja med medicinen för att förhindra detta så får man ju lita på dom. Skönt ändå att ni ska tillbaka imorgon så dom kan kolla upp hur det ser ut. Vilken tid har ni fått?
Petto 83: Fick du svar på din lista med frågor idag? Skönt att du inte blivit sämre, hoppas att du återhämtar dig snabbt. Mysigt med kalas i helg.. du får ta det extra lugnt och be mannen fixa och dona!
vårt 2012: Det var ett tag sen vi hörde ifrån dig, hur är det? Tror det kan vara positivt för din kropp med en stunds vila från behandlingar. Tänk vad mycket den fått gå igenom dom senaste månaderna.. Nya krafter och ork och sen SKA det bli ert 2013, det är jag helt säker på!
Tack för peppning!

Känner ingenting alls så vet inte vad jag ska tro. Brukar få blödningen ganska sent så det hinner bli en del funderingar.. Nu har jag kommit till den tiden då jag börjar kolla efter blod vid varje toalettbesök, det är inte bra för psyket men svårt att tänka bort. Några tips på annat att sätta tankarna på?
Nektar: Wow, vilket toppenresultat! Grattis!

Nu håller vi tummarna för att det blir bebis av detta.
Äppekaka: Grattis till era två blastisar till frysen, det är ju jättebra!
För mig händer som sagt inte mycket på ruvarfronten.. Hade du några speciella känningar igår som gjorde att det kändes som att det tagit sig?