jennyz skrev 2012-12-08 17:17:45 följande:
3villbli4: wow vilket kanonbra resultat, håller tummarna att h*n fäster nu! TD på julafton...hoppas på bästa julklappen!!
Jag har också läst att det är TD 21 dgr efter ÄP nuförtiden, så vilken RD det blir beror på hur länge de odlat innan ET...
Tack för svaret. Är väl det att jag läst för snabbt någon gång när någon menade 18 dagar efter insättning. 21 dagar alltså, huga vilken lång väntan!
Har ännu en fråga: efter insättning vilka förhållningsregler/restriktioner brukar man då få? Hur mycket bör man vara ute och röra sig innan det har fäst, kan man gå och julhandla en hel dag tex?
Nu ska tilläggas att det inte är helt hundra att jag får sätta något ägg åter imorgon, beror på proverna jag tog idag. Har mått rätt dåligt efter äp :( Men jag hoppas fortfarande! Vi har dessutom väldigt många av bra kvalitet kvar så det ser lovande ut, då vill man ju gärna få en färskis tillbaka!
Petto83: Fruktansvärt att behöva ta i baken, måste göra jätteont! Gick det inte att ta i låret? Tyckte någon broschyr instruerade om det tillvägagångssättet. Men nu är det över med sprutorna för denna gång va?
EEJ: Håller tummarna att plusset håller i sig, vore ju superroligt!
Sofiali77/Kvinna32: Beklagar! Hur tänker ni kring framtiden, försöker ni igen? har ni i frysen?
Drömmer om ett barn: Har du testat ännu? Ska du testa tidigt?
Jag tänker lite så att inför julen skulle jag nog vilja veta om det tagit sig så jan hinner samla mig till alla middagar osv. Men återstår att se hur jag gör om det blir insättning!
Barreliten: Vilken vecka är du i nu? Hur mår du?