EEJ: Grattis till graviditeten!
Åh, vad roligt.. nu SKA det gå hela vägen för er. Stort, stort lycka till!!
Äppelkaka: Det var märkliga drömmar du hade.. föda en kattunge, ha ha!
Imorse drömde jag för första gången något som har med ruvandet att göra: att det kom blod på Crinone-applikatorn. Tack och lov blev drömmen kortvarig då någon ringde fel och väckte mig kl 6.40. Jag klev upp och tog dagens ranson av progesteron och det fanns inget spår av blod som tur var.
Känner precis som dig angående misslyckanden. Man är van vid det här laget och förväntar sig inte att det ska gå vägen. Har redan ställt in mig på nästa försök, och det värsta är att jag inte ens är ledsen! Man blir bara mer och mer likgiltig.. Inte bitter, bara tom.
A79: Här händer inte mycket, känner ingenting alls kroppsligt. Hur mår du, har värkarna blivit kraftigare?
Varghona: Välkommen till oss! 
Usch, vad tråkigt med blödningar!
Hoppas att det inte är någon fara för embryot och att det ändå blir plus på testdagen.
Sofiali77: Blir verkligen ledsen när jag läser att det inte tog sig för er..
Har ni gjort den FET som ingick i 3-packet eller hörde den till det landstingsfinansierade försöket? Vilken tur ni har som fick hela två blastocyster till frysen. Kanske kan kännas skönt att ha dom sparade i 5 år även om det just nu inte känns som att du vill/kommer använda dessa.
Kvinna32: Nej, nej, nej.. det var ju inte så här det skulle gå!
Men du har inte fått någon blödning ännu eller? Dagen man får minus på testet eller blödning är så fruktansvärt jobbig.. usch, ingen borde någonsin behöva gå igenom en sådan sak.
Nektar: Jag är egentligen emot att tjuvtesta med tanke på mina tidigare erfarenheter men gjorde det ändå i lördags och det var blankt så inväntar mensen nu. Den borde komma innan veckan är slut om inte hormonerna strular till det.
Vad tokigt att kliniken inte ringde upp dig som planerat!
Har ni fått något klockslag för insättning eller skulle ni fått reda på det idag? Till och med jag blir nervös nu.. kan bara tänka mig hur orolig du ska vara.
Hoppas iallafall att det ordnar sig med återförandet imorgon och att det går jättebra på anställningsintervjun. Lycka till! 
Yrja M: Grattis till graviditeten!
Hoppas du hittar någon som kan göra VUL snart. Jag fick också info från Dr Sol att det blir VUL efter jul om det går vägen.
pinglan2012: Det var längesen du skrev men jag hoppas du kanske finns kvar i bakgrunden och följer dina kämpande vänner på håll. Undrar hur det går för dig, om det blivit någon mer FET. Håller tummarna för er!