EEJ: Härligt att testerna visar två streck igen!

Förstår att du vill att det ska synas starkare nu direkt men det kommer säkerligen snart. Har också hört att man ska vänta minst två dagar emellan varje test. Hejar på er ska du veta, det måste gå vägen nu!
Sofiali77: Hur går det för vår ruvare som är etta i listan? Inte många dagar kvar till TD..
Äppelkaka: Jag är jättetrött och har ömma bröst (biverkningar av Crinone) och har haft mensvärk till och från i flera dagar. Detta hade jag aldrig vid första försöket men däremot vid vår FET och då trodde jag det var ett tecken på graviditet eftersom det pågick under så väldigt många dagar. Men denna gång låter jag mig inte luras.
Knip i äggstockarna borde vara ett gott tecken tycker man. Det kan inte vara så att du blivit gravid dessa gånger men fått tidigt missfall?
Freja150: Illamående låter som ett gott tecken!

Alltid enklare att räkna ut BIM när det är ostimulerat, med hormoner i kroppen kan det bli lite hur som helst. Bäst att tant röd håller sig borta nu!
Norris: Håller tummarna för er imorgon!
A79: Hoppas inte det var en sanndröm, ni måste ju få mysa med plutten till jul..
Det sägs att gravida ofta har märkliga drömmar. Någon i tråden som erfarit detta? Måste ha med alla hormoner att göra..
jennyz: Jag drömmer ofta att jag är gravid, föder barn osv.. Förstår inte varför kroppen plågar en med sådant.. om man nu inte vill ha dessa drömmar vill säga. Det känns så verkligt och när man vaknar känns livet bara ännu jobbigare då man inte vet om man någonsin kommer få uppleva denna lycka.
vårt 2012: Vad skönt att mensen kom igång. Det är mycket som händer under dessa behandlingar så kan faktiskt förstå att kroppen strejkar till slut!
Petto 83: Jättebra att proverna ser bättre ut och du mår bättre. Ja, nu lär dom passa sig för dina äggstockar!