• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Varghona

ÄPPELKAKA:

Ledsen för din skull!! Vi har samma testdag på måndag och jag blöder också. Så kört för min del med :( Har tagit ett test under morgonen och det visade minus :(

• drömmer om ett barn
    Äppelkaka och Varghona: Så himla tråkigt att höra att det inte gick vägen för er.. Gråter Hade hoppats på positiva besked för alla ruvare i tråden såhär i juletider som borde vara en glad tid på året. Fick också mens idag så nu är det över för denna gång.

Freja150: Grattis till plusset, fantastiska nyheter! {#emotions_dlg.flower} Stort lycka till nu! Glad
  • jennyz

Många minus nu!!! så ledsen att läsa om er alla som det inte lyckats för!!!

• Äppelkaka

Varghona och drömmer om ett barn: Bläääääähhhh! säger jag om era minus och mens! Känns inte som att det här var julklapparna vi förtjänade Kräks Kram på er!

Det är som sagt lite väl många minus i det här gänget nu, nästa år måste bara bli ett bättre år! Tack för all uppmuntran och stöd däremot Hjärta

• Varghona

Håller med Äppelkaka! Tack för uppmuntrande ord! Ja, detta var ju inte vad man behövde nu innan helgerna! Vi får ta nya friska tag nästa år! Har ett försök kvar på paketet plus fyra embryon i frysen.

• Freja150

Varghona, Äppelkaka, jennyz, drömmer om ett barn: lider med er, det finns absolut ingen rättvisa i det ni går igenom!

• jennyz

Jag har inte testat än så jag vet inte hur det gått... RD 15 utan blödning idag, ska inte testa förrän nästa vecka...

• Äppelkaka
    jennyz skrev 2012-12-14 08:00:19 följande:
    Jag har inte testat än så jag vet inte hur det gått... RD 15 utan blödning idag, ska inte testa förrän nästa vecka...

Du, då bestämmer vi att det här går vägen ¨för det verkar ju misstänkt likt en bebbe det där Skrattande