• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • EEJ

Norris- men då så, då är det ju lugna puckar. Hoppas att strecket blir starkare och starkare och att den lill* har klamrat sig fast bra! Jag vågar mig på ett försiktigt grattis...

• Norris

EEJ: tack tack! Oj, jag vet inte vad jag ska tro. Tror jag ställer in mig på att det var spökstreck. Kommer nog inte att testa mer förrän nästa helg och då måste det ju bli ett tydligt streck om det nu är sant.

• EEJ

Mitt streck på rd 5 och 6 var jättesvagt men det syntes, på rd 9 var det ingen tvekan om att det var ett riktigt streck.

• jennyz

Blastisar fäster väl nästan direkt vad jag förstått? Någon som vet när tredagarsodlade fäster? Borde vara efter 2-3 dagar?

• 3villbli4

Grattis till er som har plussat. Och er som börjat blöda och fått minus lider jag verkligen med. Skickar er alla en stor kram och hoppas på att ni orkar ta nya tag efter jul och nyår.

Jag hade tänkt att hålla mig till testdagen, men då jag i fredags började må fruktansvärt illa och kräkas kunde jag inte längre hålla mig. Fick ett svagt men jätte tydligt streck på en sticka igår. Och idag fick jag Gravid 2-3 på cb digital. Bara att hoppas innerligt nu på att det ska gå hela vägen. Jag har nog dock inte fattat det riktigt än. Vågar kanske heller inte riktigt tro på det då det ändå är ett tag kvar till TD.