• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Norris
    Nektar skrev 2012-12-17 09:29:38 följande:

Helt otroligt att du kan hålla dig, jag skulle definitivt ha testat igen 2 dagar efteråt! Håller tummarna!!
    Hehe joo det är svårt att hålla sig men jag vill att min man ska vara med när jag testar. Vi har alltid gjort så å de känns taskigt att testa utan honom nu haha =) Å nu ska han resa bort å kommer hem igen på onsdag =)
  • A79
    HjärtaNi kan plocka bort mig från listan..
     jag är inte längre gravid!!!
    Fick min fina pojke den 14e & idag fick vi komma hem!!!
    Nu ska jag fortsätta mysa...(LYCKLIG)Hjärta
  • Norris
    A79 skrev 2012-12-17 15:11:16 följande:
    HjärtaNi kan plocka bort mig från listan..
     jag är inte längre gravid!!!
    Fick min fina pojke den 14e & idag fick vi komma hem!!!
    Nu ska jag fortsätta mysa...(LYCKLIG)Hjärta

ÅÅÅÅ GRATTIS!!!Skrattande Hoppas allt gick bra! =)

Ska vi lägga till en post på listan? Mammor kan den ju heta, då blir ju du den första där =)
  • Mustikka

Åh vad underbart A79!!!!!Hjärta{#emotions_dlg.flower}Baby Stort GRATTIS till hela familjen!!Glad

Berätta gärna hur det gick med förlossningen, om du vill alltså, är såå nyfikenSolig

Jag har gått på havandeskapsledighet, så nu ska det bara mysas och vilas fram till BFGlad

• Emilotta

A79: Men stort grattis!!! först fick jag en klump i halsen när jag läste inte längre gravid!!! men åh så härligt!! MYS MYS MYS! kramar!

• Emilotta

Mustikka: oj vad skönt att få vara hemma!! jag måste jobba januari ut men sen ska jag ta två veckor föräldraledigt innan BF. Om den nu inte vill ut tidigare=)

A79 jag skulle också jättegärna höra om förlossningen om när du har tid och lustGlad  

• barreliten

A79: Grattis till den lille gossen!! Så härligt att höra att tråden fått en bäbis, fler sånna vill vi ha ;)

• turtle01

Åh, så roligt A79!!! Stort grattis till den lille! Hoppas ni mår bra! (Själv var jag på rul idag, fått veta att det är en liten tjej i magen! )

naturligt gravid efter misslyckad IVF-behandling, första barnet... bf 13:e maj