3villbli4 skrev 2012-12-16 18:54:37 följande:
Jag mådde jätte bra innan det. Trodde det var kört då Jenny sa till mig också att jag kunde börja må dåligt om det lyckades. Mina äggstockar var jätte svullna och jag hade skit ont efter äggplocket. Så när det slutade göra ont och övergick till bara mensvärk trodde jag inte det kunde tagit sig. Vaknade i torsdags och bara grät för att jag bara kände att det gått åt helvete, hade tydligen fel. Nu får man väl bara hålla andan till TD. Jag hoppas att det går vägen för er.
Tack för dem orden, var väldigt lugnande att hoppet lever! Har precis så, mensvärk och är 3-4 dagar efter dig tror jag med insättning.
Norris skrev 2012-12-17 08:55:29 följande:
Oj, vad många som plussar nu! Härligt! Stort grattis till alla!! 
Själv avvaktar jag lite, testade ju på tok för tidigt men om det blir ett plus på onsdag också så kanske jag faktiskt kan tro att det är sant =)
Helt otroligt att du kan hålla dig, jag skulle definitivt ha testat igen 2 dagar efteråt! Håller tummarna!!
Har en fundering som jag itne lyckats hitta svar på via andra sidor och forum som ni kanske har några teorier/erfarenheter kring. Livmodertappen har de två senaste dagarna börjat kännas alldeles svampig och ligger lågt. Öppen eller stängd vet jag inte riktigt...Blir den så här av progesteronet i Lutinus eller blir den normalt så innan mens eller kan det bli så i tidig graviditet? Har aldrig känt något liknande i varje fall.