barreliten skrev 2012-12-20 09:00:32 följande:
Jag tror att det kan vara för tidigt att testa! Ge inte upp hoppet än. 7 dagar är väldigt kort tid, man ska väll minst vänta 14 innan man kan se nått.
Jag håller tummarna för dig!
Själv är jag så sjukt nervös, ska på VUL idag och titta om det är nån lite där inne.
Tack för peppen, men det känns som att det är för sent. Hur många dagar efter ÄP började du åter må dåligt?
Hur gick VUL:et? Hoppas på att allt såg ut som det ska och att ni kan avnjuta en underbar jul och nyårshelg!
Äppelkaka skrev 2012-12-20 12:02:15 följande:
Nektar: Det kan vara lite väl tidigt att testa än så ge inte upp hoppet! I början på nästa vecka bör du veta mer säkert om det kan visa något eller inte. Hoppas det löser sig med jobb för dig efter nyår så att du slipper den stressen också.
På klinikens inrådan så¨tog jag ett test till igår som så klart var negativt nu. Det som var bra var att hon sa att vi kan göra ett FET redan i nästa cykel! Jag trodde vi var tvungna att vänta ännu en cykel innan vi kunde köra igen men nu känns det bra att ha det att se fram emot i januari

Tack tack, helt ska man väl inte ge upp. Men det känns tungt eftersom de sa att jag skulle börja må dåligt om det tagit sig och då blaston var så fin och "långt gången" att den borde ge utslag kanske 1 dag tidigare än normalt t.o.m.
OK, vad skönt! Blir det ostimulerat alltså?
Jag pratade med kliniken idag i samma ärende och för mig lär det bli tal om stimulerat fet eftersom jag inte kan räkna med att min cykel fungerar som den ska (pco-s). Frågan är bara hur snart jag får börja ta piller för att framkalla en blödning. Räknar med tiiidigast mitten av januari, annars i slutet. Så i februari blir det väl nytt försök för mig om testerna fortsätter att visa minus, vill säga. Känns ändå bra att det "bara" är 1 månad kvar till att påbörja stimulering - då är man ju igång igen! Någon som vet vad det är man tar i stimulerad fet för att man ska få sätta in ett embryo igen?