Nektar & ni andra: Är ett tag sedan jag skrev något MEN jag är här och läser om era framgångar

och motgångar
För oss händer det ej så mycket alls, jag har varit och gjort en sån kontraströntgen för att se så att det inte är några stopp påvägen inom mig och det var det VERKLIGEN inte, när hon förde in "ballongen" så for den rätt upp i livmodern så hon sa direkt att här var det inga hinder att tala om. Hon sprutade in kontrastvätskan och man kunde se att det ej var några fel/stopp.
Jag var rätt nervös pga att man hinner googla så mycket och läsa om andras erfarenheter men jag kan verkligen säga att det ska man ta med en nypa salt eller en STOR nypa salt för att jag kände typ inget alls. Det enda som tog ont var den sprit som hon rengjorde där inne med för det läkte ut å rann över ngt "torkat mig för hårt med papper sår"
Så är det någon här som ska göra detta så kan jag rekomendera att inte läsa/lyssna för mkt på ngn alls då det verkar vara väldigt individuellt som med allt annat.
Hon på gyn var ganska klar med vad hon tyckte vi skulle göra och det var att köpa ett paket för fler IVF:er, men då det är en STOR kostnad så har vi ej riktigt tagit det steget/beslutet att göra det ännu. Hon ville dock göra något för oss så hon skrev ut Pergotime omän hon ej trodde att det skulle hjälpa oss något nämnvärt iom att jag redan har egen ägglossning, men det kanske ger det lite extra skjuts?! Jag är iaf tacksam att hon tycktes vilja testa ngt

ska börja ta det vid nästa menstruation och göra ett VUL för att kolla så det ej blir för mkt (risk för flerbörd) vet dock inte om jag bryr mig om de skulle bli flera.
Jag önskar er alla ett stort lycka till och tack
Nektar för att du undrade hur det gick för oss som ej skrivit på länge.