Nektar: Jag kommer absolut att fortsätta vara aktiv i denna tråd, den är ju grunden till att jag orkat kämpa vidare genom alla våra försök!
Jag har ingen aning om hur oddsen ser ut efter olika antal behandlingar men läste någonstans att chansen ökar ju fler försök man gör. Och det låter rimligt när man tänker efter. Om oddsen skulle försämras så hade inte folk lyckats efter 8, 10 eller 12 försök. Tror inte att klinikerna heller skulle låta en fortsätta om chansen var liten. Förstår dock att du funderar på detta, det har jag också gjort vid flertalet tillfällen.
Jag får alltid dålig mage samma dag som mensen kommer, det slår aldrig fel. Hittade en gång en tråd om detta ämne här på Familjeliv och det var jättemånga som hade samma "problem" så det verkar vara HELT normalt!
barreliten: Vad underbart att få se det lilla livet på RUL, måste kännas helt otroligt!

Grattis till er!

Hur mår du, några krämpor?
daduck: Välkommen hit och grattis till ruvarstatus!

Kan lägga in dig i listan. När har du testdag? Blev du överstimulerad efter äggplocket eller vad är anledningen till att ni gjorde FET?
Tinzu: Jag har inte heller hört talas om knölar på skalet. Vad konstigt att kliniken inte nämnde något om det tjocka skalet vid återföringen.. sånt kan säkert påverka och det är ju bra om man blir upplyst om saken iallafall, likaväl som man får info om embryot är av dålig kvalitet på annat sätt.
LongingForAChild: Men det är ju feber för dig.. vad konstig de resonerar!

Hoppas att tempen inte blir högre och att du börjar må bättre snart.
Petto 83: Det dröjde över en vecka innan vi fick brev från kliniken angående vårt återstående embryo så det är säkert på gång snart. Har ni fått en räkning? Hur mycket ligger den på? Låter ju jättemärkligt.. enda gången vi fått en räkning var när vi skulle betala vårt 3-pack.