Daduck: de ringer nog senast vid 12-tiden. Men normalt under förmiddagen. Har dock inte varit med om det själv så kan inte säga säkert. Hur många ägg har ni i frysen? Återföring idag?
Petto83: Stort grattis! Hade en känsla av att du skulle lyckas snabbt!
Alla gravida: Glädjs med er och hoppas att ni, trots gravidtråden, kan göra blixtvisiter i denna tråd för att stödja symptomdiskussioner osv. Ni är ett fantastiskt stöd!
Alla: Såg i tidningen idag att det kommit på tal om nya behandlingsmetoder och rapporten verkar ha mycket matnyttig och riktig information om alla processer runt barnlöshet och graviditet därefter. Läs om ni orkar:
http://www.smer.se/wp-content/uploads/2013/02/Smer_rapport_2013_1_webb.pdf
Själv har jag idag fått mensen efter det första misslyckade frysförsöket. Återstår att se när det nytt försök men vi hoppas iaf på innan sommaren! Man börjar ju fundera, hur ser oddsen ut efter varje behandling? Det är så många som lyckats på 1:a försöket i denna tråd. Tror och hoppas att den inte är särskilt tillförlitlig ;)
Drömmer om ett barn: Hoppas på att du ska kunna varva ner något och inte ta test lika ofta. Det är ju uppenbart att du känner mensvärk pga att du är gravid! Det där om 3 behandlingar tog jag från klinikens hemsida, men kanske inte ordagrant. Jag föregår dock "regeln" runt 3 behandlingar och ber att få diskuter ordentligt efter 2.
På tal om mensverk förresten. Känner någon igen att ni blir väldigt lös i magen innan eller i samband med mens? Har haft det en handfull gånger under alla behandlingar och så illa att jag nästan kvider mig iväg till sjukhuset under 30 minuter. Detta hände igårmorse utan att något hände i trosan på avsevärt många timmar. Normalt?