satans jävla helvete.... Asså, är jag förföljd med otur !?!?!?!?!?!
Jag var så jäkla glad igår när jag med darrande hand, hjärtklappning och 2 liter handsvett, klarade av att ta 1:a sprutan jag stack in nålen- tröck- blundade och räknade till 20 ( för att vara på den säkra sidan ) sedan drog jag ut nålen och var överlycklig att jag klarade det helt själv. woo hooo
Idag var jag lite modigare och tittade på sprutan medans jag stack- tröck räknade till 20. och kände , fan, nu jävlar är jag duktig, man börjar kunna detta nu.. yeah!!! .. sedan börjar jag titta på sprutan när jag har dragit ut den, då ser det ut som att det inte kom nått förra gången, dvs nu står den på 750 !!! Inte fan kollade jag det igår då jag var överlycklig av att ha stuckit en nåldjävul i magen!!!!!!!!
Förbannat i helvete .. förlåt om jag svär mycket men jag blir så jävla arg på mig själv. Hur jävla dum i huvudet får man bli!!!!!!!!!!!!!!
Så nu har jag iaf mailat kliniken och hört om det gör något, om mina tider för VUL och blodprover ska ändras. Fick tider på måndag och torsdag dvs 6 dagar samt 9 dagar efter 1:a sprutdag, men det blev ju nu 5-8 !! fuck. Nu är jag så arg och besviken på mig själv!!! Hur svårt ska det vara ???!!!
Fick blodiga flytningar i måndags men den " riktiga " mensen kom på tisdag, och man ska väl börja 2-3 dgar efter 1:a mensdag, så det klarar jag mig nog på, men det andra då..??? :( usch jag är arg , besviken på mig själv...