Tack Nektar.. man kan behöva höra lite positiva saker nu.. Är rädd nervös inför detta med IVF,. mer än jag tror jag vågar erkänna för mig själv.
Kan ibland känna att jag har dålig koll, och att jag vill ha stöd från min man, men han jobbar borta hela hela tiden, så ibland känns det bara så jävla ensamt :( Som att det är " mitt race" .... Kanske hormonerna som spökar jag vet inte...
Nåväl, idag var jag och tog blodprov samt gjorde ett VUL:
Blodprovet fick jag skicka iväg själv i en påse som dom förberedde, (?! ) Trodde alla prover gick med deras " prov-transport" , men icke, nåväl... Jag skickade iväg det direkt och det kostade typ 20 kr så inte för det..
Sedan på VUL-et så tyckte hon väl inte att det hade hänt så där jättemycket , kändes som att hon inte ville ge mig så mycket , utan tror hon vill lite att IVF-kliniken ska sköta all information och ta alla beslut vilket känns klokt.. men iaf.. på lappen som jag skulle lämna in i receptionen som dom skulle faxa vidare så stod det :
Höger <10 - 18 st , antar att det var 18 men som var mindre än 10 mm
Vänster <10 8 st 10 1 st , 8 som är mindre än 10 mm och en som var 10 mm
Slemmhinnan var 6mm
vet inte hur man ska tyda detta, men kliniken har ringt iaf, och jag ska idag ta den 2:a sprutan också , sedan ska vi inte öka på dosen utan vi kör på som dagarna innan...
Ska på VUL igen på torsdag , hoppas att det har hänt lite och att det finns massa stora fina blåsor!