Kvinna32: Vilka underbara nyheter! Jättegrattis till plusset och stort lycka till!
Lappgeten: Klokt att vänta till testdagen, men ack så nervpirrande!

Jag fick jätteömma bröst vid senaste ruvningen men det försvann helt och hållet när jag slutade med progesteronet och har inte kommit tillbaka. Så himla svårt att veta vad som är biverkningar eller inte. Känner du av någonting annat?
äralltupptaget: Åh, vad spännande att du har fått tid för ÄP nu. Hoppas det går bra på måndag och att många ägg blir befruktade!
Nektar: Härligt att höra att den positiva känslan har infunnit sig. Håller tummarna för att allt ska se bra ut vid ditt VUL och det tror jag också att det kommer göra. Nu är det er tur!
Det börjar synas ganska mycket, så pass att det börjar bli svårt att dölja med bylsiga kläder. Nästa vecka fyller min mamma år och jag har valt att vänta med nyheten tills dess för att ge henne den ultimata födelsedagspresenten.
supernova99: Grattis till ruvarstatus!

Vad spännande med två, hoppas verkligen att det går vägen för er nu. Har själv fått tillbaka fragmenterade embryon tidigare och därför läst en del i ämnet. Det verkar inte vara ovanligt att bli gravid trots fragment, hittade flera trådar där det skrevs om lyckade graviditeter så visst finns det hopp!
VackerBlomma: Hur går det för dig, har cystan försvunnit? Hoppas det!
Hela85: Välkommen hit!

Förstår att det känns spännande och nervöst i detta skede. När kör ni igång med behandlingen?
Emki: Verkligen jättetråkigt att ert embryo inte ville fästa..

Kolla om dom kan göra någon förändring till nästa försök för att öka chanserna. Gjorde du långa eller korta metoden senast?
Jag frågade kliniken om Embryo Glue och fick till svar att dom inte använder sig av detta preparat då det inte har visat sig ge något större resultat.