vårt 2012: Tänker mycket på dig och hoppas att du mår lite bättre. Förstår att det måste kännas väldigt tungt eftersom du klarade dig över BIM denna gång. Det är påfrestande att behöva gå igenom hopp och förvivlan, glädje och sorg på så kort tid. Det är otroligt mycket känslor i omlott och man vet knappt vart man ska ta vägen när det är som mörkast..
Fokus på annat har inte existerat i min värld under dom senaste 7 åren och särskilt inte sedan vi började med IVF. Det enda man kan tänka på är hur, när och om det någonsin kommer att lyckas. Det är svårt att bara "glömma" att man inte har något barn när allt man önskar och kämpar för är just att få ett. Jag tycker det är jättebra att du har bokat tid hos en kurator. Man behöver prata och få ur sig alla dessa jobbiga tankar och funderingar emellanåt, annars går man under. Kram
Snöflinga: Usch, vad jobbigt med frågor om syskon!

När ska folk förstå att det är privat och ingenting alla kanske har lust att dela med hela sin omgivning (oavsett om man vill ha fler eller inte och har problem att få eller inte)?
Mirage: Vad skönt att du har fått göra din titthålsoperation och äntligen fått svar på vad som kan ha ställt till det i kroppen. Jag hoppas att detta ingrepp gjorde susen och att nästa behandling resulterar i en graviditet! Vet du när du får börja med sprutorna?
Nektar: Jättebra att du får Trombyl denna gång! Inte länge kvar till er FET.. hur känns det?
Lappgeten: Stort grattis till ruvarstatus!

Jag håller tummarna för ett plus i slutet på månaden!
äralltupptaget: Hur gick det på ditt VUL idag? Hoppas allt såg bra ut och att du får ta ÄL-sprutan snart. Nu är det nära!
Solanna: Välkommen!

Vilken tur att du fick börja spruta samma dag som infomötet, ibland går det undan! Korta metoden går snabbt så gissar att det snart är dags för äggplock för er del?
santa86: Varmt välkommen!

Vad spännande med möte på kliniken inom kort. Jag var också jättenervös innan första besöket men personalen är supergulliga och hjälpsamma och vi hade en väldigt positiv känsla när vi gick därifrån. Man är mycket starkare än man tror och jag är säker på att du kommer klara av varje steg på vägen.
supernova99: Välkommen in i gänget!

Gick äggplocket bra? Var det igår du gjorde det? Hoppas allt går bra med dom små liven och att du blir ruvare imorgon.