santa86: Skönt att du inte haft fler färgade flytningar, nu hoppas vi att dessa håller sig borta. Äggplocket räknas som vecka 2+0!
Emki: Hoppas det gick bra på ultraljudet!

Jag kände mig inte heller gravid i början, fick aldrig desto mer graviditetssymptom och har inte mått illa alls så det kändes overkligt. Tog däremot många gravtest som blev starkare och starkare. Hade ett litet lager liggandes hemma och tänkte att jag lika gärna kunde använda upp dessa!
jennyz: Så roligt med en till tjej, grattis!

Bättre med planerat snitt än oplanerat om så blir fallet, så att ni är förberedda denna gång.
pinglan2012: Det var inte lite piller du knaprar!

Det är helt klart värt allt bara det går vägen. Tycker det är jättebra att det faktiskt finns mediciner som hjälper en på traven.
Jag har bara gjort ett FET och det var efter första ivf:en då vi fick bäst resultat: 9 ägg. Vid följande ÄP har det blivit få ägg och dessutom har celldelningen inte fungerat korrekt. Har fått tillbaka embryon som tappat celler, delat sig för snabbt och haft fragment. Inga fler embryon klarade sig till frysen. Nu senast fick jag tillbaka ett 4-celligt och ett 5-celligt embryo.. hade varit intressant att veta vilket det var som stannade kvar.
Chan2: Jag har tyvärr inget svar på din fråga. Förstår att det måste vara oerhört frustrerande när pengar är det som hindrar er från att göra ytterligare behandlingar!

Har du pratat med personalen i Umeå om detta? Tänkte ifall dom vet om det finns någon fond eller liknande man kan söka till. Är bruttolöneavdrag annars aktuellt för er?