drömmer om ett barn skrev 2013-06-28 08:58:51 följande:
Emki: Tråkigt att höra att läkaren var otrevlig och tvär!

Jättesvårt att säga när ÄL skett då du sällan har spontan ÄL.. det kanske är som hon säger att du är i vecka 4-5 någonting och att det därför är för tidigt att kunna se ett foster. Hittade en tråd där andra varit i liknande situation:
www.familjeliv.se/Forum-2-286/m70042809.html
Micro: Jag skulle försöka på egen hand samtidigt som jag köar till IVF om jag vore er. Om du inte blivit gravid till augusti så går remissen iväg och det kan ta några månader efter det innan ni blir kallade till första besöket. Innan behandlingen startar är ni kanske redan inne på år 2014. Det är mycket väntan så jag skulle absolut försöka på egen hand parallellt och hoppas på det bästa. Håller tummarna att denna ÄL leder till graviditet!
A79: Det känns fortfarande overkligt, är fast i tankegångarna att jag aldrig kommer få barn. Sen är det såklart svårt att släppa oron för precis ALLT!

Är i vecka 22+2 idag så den 29 oktober är det beräknad ankomst.
äralltupptaget: Vad roligt med inskrivning nästa vecka!

Synd att Sensia tvingas lägga ner så att du måste välja en vårdcentral längre bort. Din nya barnmorska är säkert jättebra. Är du fortfarande sjukskriven?
Jo det kan ju vara så. Men det är så konstigt för jag har ju haft symtom längre. Dem få symtomen jag har vill säga, molvärk och masssooor av finnar i ansiktet som poppar upp hela tiden....
Torsdagen när jag testade pluss, andvända jag även ett test med veckoindikator och redan då visade det GRAVID 2-3...
Jag ska kika in på länken, tack så mycket ! :)