Micro skrev 2014-02-05 23:19:58 följande:
Thesse: skönt att det gick bra med sprutan. Var på Sunderbyn gjorde du blodprovet? Visst gjorde du inte vul igår? Jag kommer bara att berätta för chef o möjligen en jobbarkompis.
Micro skrev 2014-02-10 20:03:05 följande:
Thesse hur går det för dig? Biverkningar? För mig går det bra sprayar fortfarande 1 v kvar. En del biverkningar, är så ofantligt trött å inte så kul med pms o låg hormon nivå i helgen stackars sambon:)
Hej! Förlåt för min inaktivitet. Jag tog mitt blodprov hos Dr Hassler i Luleå, betydligt mycket enklare än att åka till Sunderbyn. Jag ska VUL på torsdag - hoppas på positiva resultat :). I dag tog jag mitt andra blodprov så får se vad Umeå säger imorgon om jag måste ändra min dos. Annars går det hur bra som helst, inga biverkningar förutom förstoppning vilket är jätte jobbigt , har provat olika "lösningar" men inget funkar :/ aja det är inte länge kvar nu med alla dessa hormoner :) Jag har haft jätte tur och inte haft så mycket PMS eller humörsvägningar, så sambon är glad ;D men det är väl det minsta de får stå ut med, det är ju vi som ska kliva upp varje morgon och ta sprayet och sedan vara vaken tills att man ska ta det för tredje gången. och sen inte prata om alla dessa sprutor ;) Fast sprutorna var ju inget, tänkte att det skulle bli jobbigt, men det känns ju inte ens :)
Vad har ni för roliga datum att se fram emot? :)