Har en liten rolig men ändå läskig historia att berätta. Om någon vill läsa ;)
Efter ÄP i måndags så satt jag och beräknade vilket datum barnet skulle bli beräknat till om det mot förmodan skulle lyckas, den 9/11. Vi har redan barnets namn bestämt (surprise ;)), nämligen Theodor eller Ebba. Men så i går på väg till Umeå för ET så satt vi i bilen och pratade och kom vi in på barn namn. I brist på annat, började vi kolla i kalendern på de namn som finns där. Vad tror ni inte är Theodors namnsdag? Jo den 9/11... Ganska läskigt måste jag säga, fick rysningar!
Jag är en sån som tror på övernaturliga saker och är ganska skrockfull, och varje gång vi har åkt till Umeå har det snöat, även om det vart jätte fint väder dagarna före, mitt horoskop har alltid sagt något positivt som antytt någon om detta varje gång vi ska ner (ja, jag vet det beror på hur man tolkar det) och sedan var min bästa vän och träffade en kvinna som kan "se in i framtiden" just innan jul och då frågade min vän "hur kommer det att gå den 10/1 när min vän ska göra något speciellt?" (det var allt hon frågade). Kvinnan började bara le och nickade på huvudet och sa "det kommer att gå bra, väldigt bra".
Jag tror det bästa man kan göra är att verkligen go-all-out och tror på att det ska lyckas. Jag kommer ju bli lika besviken oavsett om testet visar ett minus. Så jag och min sambo tror verkligen på det här nu!. Visst finns det stunder när man tvivlar, men för det mest känns allt positivt. Jag tror stressen av att var negativ påverkar resultatet. Men men nu är det ju bara att vänta, inte så mycket man kan göra utan låta naturen ha sin gång :D
Det är säker många som tycker jag är knäpp efter det är, men det bjuder jag på haha ;)
Lycka till alla !! :D