• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Micro

Thesse: vi hade Lars Nilsson men nu ska vi få prata m en annan som jag inte minns namnet på. De har ont om läkare i Umeå nu då någon blivit långtidssjuk. Vi bor i Luleå. Sambon har kommit hem å jag har även varit hos bästa vännen som är min "syster", gudsonen som är 12 mötte mig i dörren m jättekram. Det värmde. Tack för värmande ord.

• Snowgirl

Micro, Så oerhört ledsamt

Jag ska träffa Urban någonting på torsdag. Det verkar vara några olika läkare i omlopp på kliniken nu. När jag var där för fem år sedan var de bara två. Solensten och Tell Jakobsson, men han har visst slutat.

• Thesse86
    Titta vad som hände imorse!!! Kan inte fatta att det är sant!!! Går inte att beskriva de känslor som går i genom kroppen :D Helt sjukt men ändå så sjukt underbart :D

Svagt streck, men ändå tydligt :) Vi är ju på dag ÄP +15 idag :)
  • Thildra
    Thesse86 skrev 2014-03-04 08:41:14 följande:
    Titta vad som hände imorse!!! Kan inte fatta att det är sant!!! Går inte att beskriva de känslor som går i genom kroppen :D Helt sjukt men ändå så sjukt underbart :D Svagt streck, men ändå tydligt :) Vi är ju på dag ÄP +15 idag :)

Jättegrattis!!
  • Thildra
    Micro skrev 2014-03-02 18:56:26 följande:
    Thesse: vi hade Lars Nilsson men nu ska vi få prata m en annan som jag inte minns namnet på. De har ont om läkare i Umeå nu då någon blivit långtidssjuk. Vi bor i Luleå. Sambon har kommit hem å jag har även varit hos bästa vännen som är min "syster", gudsonen som är 12 mötte mig i dörren m jättekram. Det värmde. Tack för värmande ord.

Snowgirl skrev 2014-03-02 22:32:05 följande:
    Micro, Så oerhört ledsamt Jag ska träffa Urban någonting på torsdag. Det verkar vara några olika läkare i omlopp på kliniken nu. När jag var där för fem år sedan var de bara två. Solensten och Tell Jakobsson, men han har visst slutat.

Trodde det bara fanns Solensten och Sofia Soares i Umeå, finns det alltså fler?