Pommac1 skrev 2015-09-23 20:26:14 följande:
Kan det verkligen vara så? Att ett kommer ut som mens och det andra stannar kvar? Känns ju nästan omöjligt. Har ju googlat ihjäl mig och får bara svar som att får man mens så är det kört. Men vi hoppas. Har inte blött något idag bara i morse. Får väl se i morgon om den tänkte börja rejält eller inte. Tack för att du håller tummarna. Det är tuff period.
Som jennyz skriver så kan det vara så att båda fäst men bara en utvecklat sig vidare. Tror att det var bm menade när jag ringde in.
Pommac1 skrev 2015-09-23 21:14:33 följande:
Ja visst är det jobbigt. Jag funderade på att testa med ett test dagen efter ägglossningsprutan bara för att den ger ju utslag sägs det. Bara för att få se ett plus i verkliga livet. Något jag troligen aldrig kommer få se annars känns det som. Haha! Man blir helt galen. Hoppas verkligen att det finns nåt kvar ändå. När ska du få kolla? Jag har mått topp under sprutorna och aldrig fått någon biverkning. Så jag har väl kanske haft tur?! Men det är ju jobbigt med hela grejen och allt väntande. Vet inte om vi väntar tills efter jul och nyår nu och kör akupunktur istället. Sedan kanske man kan fortsätta och göra akupunktur senare under nästa behandling också.
Jag vet inte om någon koll ännu, bm jag pratade med sa inget särskilt kring att jag berättade om plussen. Får vänta vad på att höra vad läkaren säger. Blöder fortfarande. Är inne på 9:onde dagen och det verkar varken blir mer eller mindre, tröttsamt.
Skönt att inte få några biverkningar, men det är jobbigt ändå, mentalt är det helt galet jobbigt!
Akupunktur har jag aldrig provat, men det låter spännande!!
Vi ska nog försöka på en gång igen, om vi får så klart, jag har aldrig varit bra på att vänta ;)