Northstrom skrev 2015-10-05 11:42:57 följande:
Tack för ert hållande av tummar och tår. Tyvärr har kroppen fortsatt att producera graviditetshormon utan att embryona orkat växa. De där små säckarna som fostren skulle bo i, var tomma. Eller rättare sagt - det fanns bara en blåsa men där var bara vätska, inget 8v-embryo. Och runt blåsan fanns den tjocka hinnan som sänder ut graviditetshormonet. Därför reagerar min kropp åter igen som att jag vore gravid. Det är så sjukt att ens egen kropp inte själv kan avbryta och bara acceptera faktum....
Nu väntar jag på samtal från kvinnokliniken. Det känns som den största pärsen, att sitta där i väntrummet bland höggravida och nyblivna mammor. De har inte något annat väntrum för oss som får missfall. Ingen special treatment, där vi slussas bort från stora magar och gulliga bebisar. Nejnej, rub it in my face - låt mig få se vad jag än en gång går miste om!!! Och bara tanken får mig att må illa nu: jag går dit för att få piller så att jag inte är gravid längre. Hatar IFV-livet!!!
Å nej vad jobbigt! Blir rakt ledsen i ögat av att läsa det här! Jag känner verkligen med dig! Men jag antar att det måste vara ännu jobbigare att få detta besked än att få mens direkt på RD 14. Jätte dåligt att det ska vara då att man måste gå ut till de andra igen. Å suck vad jobbigt! hatar också det här. Orkar knappt ta tag i saken nu. Borde ha bokat in en läkartid idag och jag borde ha ringt gyn och frågar om man får ytterligare ett försök.,