• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Ivf-ulrika

Då känns det som jag och mannen med var igång på riktigt..fick hem remisserna för provtagning i dag..hur lång tid efter det att ni tog alla prover fick ni er första tid på kliniken?

• Kvinna32

Grattis FruS jag håller alla tummar och tår för din skull! Och till alla andra ge inte upp det är värt allt jobbigt i slutändan

• Kvinna32

För oss kan det bli återföring sista dagen kliniken har öppet.... om äggblåsorna växer som dom ska... vul på fredag då får vi domen!

• Vårivfresa

Hej!

Jag och min man gjorde Ivf i Umeå i slutet av oktober efter att ha försökt skaffa barn i över 4år och efter 2 missfall.

Vi vågat knappt tro det men imorgon går vi in i vecka 10! Peppar peppar!

• Norris

Nu ruvar jag på två superfina blastisar :) RD1 idag. TD den 3/1, vilket känns som tre evigheter bort. Tråkig tid att ruva nu när man vill vräka i sig allt gott på julbordet men man måste avstå från det mesta :/
    Fast om det går vägen är det ju värt det :)

• Norris
    Vårivfresa skrev 2016-12-13 20:56:31 följande:

Hej!

Jag och min man gjorde Ivf i Umeå i slutet av oktober efter att ha försökt skaffa barn i över 4år och efter 2 missfall.

Vi vågat knappt tro det men imorgon går vi in i vecka 10! Peppar peppar!

Grattis!

När har du bf?
  • Vårivfresa
    Norris skrev 2016-12-14 21:55:38 följande:
    Grattis!

När har du bf?
    Tack så mycket!

Vi har bf 18e juli. 3 dagar innan vår bröllopsdag.