• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • ximena

Grymt imponerande allihopa! Tänk vad man kan när man väl bestämt sig!

• Hasselnöt

Mycket prat och bara ett fåtal bilder.
    Jag tycker att TS borde starta en prat-tråd till denna tråd och att det endast ska vara bilder i denna tråd.

• EvelinasSyster

Kan väl bidra jag med även om jag inte tycker det är en sån jätteskillnad på bilderna direkt  T.v augusti 2011, t.h februari 2012. Började viktresan neråt i oktober 2011. Skiljer 10 kilo mellan bilderna (drar in magen på augustibilden men inte på februaribilden ). Vill gå ner 6-8 kilo till ungefär och håller på

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Anonym (är påväg ned)

Jag har alltid varit smal som yngre, och kunde äta vad jag ville......efter första barnet var det inte så stor skillnad, lite mer efter andra barnet, och efter tredje så var det helt plötsligt + 20 kg jämfört med innan jag fick barn, och jag vägde lika mycket som när jag var höggravid första gången och hade halkat upp på bmi-skalan till "överviktig". Eftersom jag är ganska kort (162 cm) så gör kilorna ganska mycket på mig, ganska snabbt.

Kändes inte så kul. Och kändes även tungt i kroppen.......sen vet man ju hur skadligt det är för hälsan. Så jag har börjat träna och försöker äta enligt SNR. Mycket grönsaker, fleromättat fett, och lite kött. Joggar 3 ggr i veckan. Har hitills gått ned ca 4 kg. Men det gör inget att det går lite långsamt, jag vill göra en bestående livsstilsförändring, och mitt långsiktiga mål är förutom en vikstminskning på ca 15 kg till, att springa ett maraton om något år.  

• Anonym

gick ner 5 kg i höst genom att sluta småäta samt minska portionerna. försöker även ta några promenader per vecka.... går på gymmet 2 ggr/mån

gått ner 3 cm på midjan (där man är smalast) samt lika mycket  där jag är bredast på magen :)

har stått stilla i vikten sen nov.... men så länge man inte går upp så ska man väl vara nöjd :)

vill ner 2-3 kg till! 

• Anonym (ida)
    Anonym skrev 2012-03-17 11:02:53 följande:
    gick ner 5 kg i höst genom att sluta småäta samt minska portionerna. försöker även ta några promenader per vecka.... går på gymmet 2 ggr/mån

gått ner 3 cm på midjan (där man är smalast) samt lika mycket  där jag är bredast på magen :)

har stått stilla i vikten sen nov.... men så länge man inte går upp så ska man väl vara nöjd :)

vill ner 2-3 kg till! 
    Varför skiver du hur du gjort utan att lägga in bilder? Det är ju bilder folk vill se främst.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.