• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Göteborgsbruden
    Hedwigg skrev 2012-03-16 23:08:25 följande:
    Vilken inspirerande tråd!! Nu känner jag mig väldig peppad att gå ner och att lägga ut bilder!!
    Härligt, precis vad min tanke var med tråden Kämpa på!
    Jordgubbssmak skrev 2012-03-16 23:18:00 följande:
    Åh, den här tråden sparar jag! Ni har varit SÅÅÅ duktiga! Imponerande vilken skillnad det är på fotona!!
    Jag har själv gått ner 22 kg hittills men har typ 30 kvar så jag har inga bilder att dela med mig av än...

Skitbra jobbat, du klarar resten också!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Ooops

Shit va impad jag blir av er!! Själv har jag alltid kämpat med vikten. Alltid varit mer eller mindre tjock, när jag gick I sexan vägde jag 63! Ja ni förstår. När jag träffadd sambon för snart 9 år sen vägde jag 75-80. Sen sa de bara boom. När jag vägde som mest icke gravid så toppade jag 107 kg( ett år efter grav)!! Som mest gravid 115 kg!! Då jag bara är 163 cm lång så va ja ju lika bred som hög :) Nu två år sen jag började ta tag I vikten till och från så vägde jag in mig imorse på 89, det går inte fort men det går åt rätt håll!!

• Eliasmamma

Jätte duktiga ni är :)

Jag ska också ta tag i vikten. Jag gick upp 1,7 kg under graviditeten som jag såklart gått ner nu men nu väger jag ändå 95 kg och vill ner till 70 i allafall. Startar dock inte på måndag för denna veckan firas det mkt då jag fyller 30 men därefter så jävlar  

• Månsi

Toppen bra tjejer ! Träna ner mig ca15-20 kg grnom mindre portioner och massa träning , nu väntar jag bara på att bebisen ska komma så är det långa promenader som gäller :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.