• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • annis02

Gud vad grymma ni är!

Jag har gått ner från 72 kilo till 64 kilo (är 159 cm) men har tyvärr inga helkroppsbilder på mig själv.

• 010306
    Mammalängtan skrev 2012-03-16 11:53:26 följande:
    Shit också en helt sjuk skillnad. FY FASEN VA BRA NI ÄR TJEJER!!! VA STOLTA ÖVER DET NI ÅSTAKOMMIT!! är så grymt imponerad av er!
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:55:05 följande:
    010306: Wow, bra jobbat! Vill också få mer muskler, tränar cirkelträning och löpning mest utöver promenader då. Håller med, så länge man har motivationen så funkar det hur man nu än väljer att göra.
    Haha smal vet jag inte men tack!   
    Tack tjejer :)
     fattar knappt själv vart jag fick den där motivationen ifrån att vända runt :P Tror jag tröttna efter att typ 5 pers frågat när barnet skulle födas fast jag inte var gravid !Hade det mesta på överkroppen & midjan

Har iof 3 barn men minsta var 2 år när jag började gå ner & övervikten kom efter sista barnet så det var inte nå gravidkilon heller.
    Anonym (på väg) skrev 2012-03-16 11:56:08 följande:
    wow vad inspirerad man blir nu!

Jag har gått ner 23 kg sen sista barnet (1,5 år )

har tio kg kvar som sitter ordentligt känns det som!

Har tyvärr inga bilder på mig...

Duktigt jobbat :D Lycka till med dem sista 10 kilona !
  • Mammalängtan

Denna fråga får ni inte ta som något dumt nu och ni behöver absolut inte svara om ni inte vill men vad var det som fick er att gå upp i vikt från början? har ni alltid varit stora eller kom det senare i livet. bara lite nyfiken, men som sagt ta det absolut inte som något dumt nu,

• Anonym

Starkt jobbat. Jag gick själv ner ca 20 kilo för några år sedan. Har tyvärr inga bilder på mig före, vilket jag ångrar lite nu. Jag har varit gravid och har 3-4 kg kvar efter den (som sitter hårt).

När jag ser era bilder och sätter mig in i det slit ni gjort så känner jag att jag absolut kan bli av med det lilla sista. Vad är 4 kg mot 65 kg (du har ju bantat bort en helt person!!)

Så grattis till era fantastiska resultat Skål

• 010306

För mej kom det  efter att jag ammat klart det 3:e barnet 2007 som de började smyga sig på. Till sist hade jag gått upp 14 kg på ett år, trodde själv att det bara var nått kilos övervikt när jag sen vägde mej var jag nära fettma bmi.. Var nog i självförnekelse till hur jag såg ut & hur jag levde. Trodde tex att jag hade strl M på kläder (!) & fattade inte varför dem krympte i tvätten  :P fast jag ju eg. var en L.

Felaktig kost ..galen i skräpmat., lätt hooked på socker ( en kamp jag fortfarande har som går fram & tillbaka), motionerade inte.

• Göteborgsbruden
    annis02 skrev 2012-03-16 12:05:14 följande:
    Gud vad grymma ni är!

Jag har gått ner från 72 kilo till 64 kilo (är 159 cm) men har tyvärr inga helkroppsbilder på mig själv.

Heja dej, bra jobbat!
    Mammalängtan skrev 2012-03-16 12:07:34 följande:
    Denna fråga får ni inte ta som något dumt nu och ni behöver absolut inte svara om ni inte vill men vad var det som fick er att gå upp i vikt från början? har ni alltid varit stora eller kom det senare i livet. bara lite nyfiken, men som sagt ta det absolut inte som något dumt nu,

Jag gick upp pga att jag var deprimerad, gjorde inget utan satt mest inne och åt, tränade inget. Var helt enkelt för lat och omotiverad pga deperissionen för att orka bry mig så jag bara ökade i vikt. Men tillslut sa jag stopp och ja, nu är jag här
    Anonym skrev 2012-03-16 12:09:57 följande:
    Starkt jobbat. Jag gick själv ner ca 20 kilo för några år sedan. Har tyvärr inga bilder på mig före, vilket jag ångrar lite nu. Jag har varit gravid och har 3-4 kg kvar efter den (som sitter hårt).

När jag ser era bilder och sätter mig in i det slit ni gjort så känner jag att jag absolut kan bli av med det lilla sista. Vad är 4 kg mot 65 kg (du har ju bantat bort en helt person!!)

Så grattis till era fantastiska resultat Skål

Grattis till dej också! Klart du klarar det sista också, heja!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Anonym (#14)
    010306 skrev 2012-03-16 12:11:55 följande:
    För mej kom det  efter att jag ammat klart det 3:e barnet 2007 som de började smyga sig på. Till sist hade jag gått upp 14 kg på ett år, trodde själv att det bara var nått kilos övervikt när jag sen vägde mej var jag nära fettma bmi.. Var nog i självförnekelse till hur jag såg ut & hur jag levde. Trodde tex att jag hade strl M på kläder (!) & fattade inte varför dem krympte i tvätten  :P fast jag ju eg. var en L.

Felaktig kost ..galen i skräpmat., lätt hooked på socker ( en kamp jag fortfarande har som går fram & tillbaka), motionerade inte.
    Jag blev överviktig när jag blev sambo som 25-åring. Vi var båda studenter, käkade pizza och hämtmat flera gånger i veckan och vi kunde köpa 1 kg godis och dela på. Min sambo var också överviktig då.  Jag var för blyg för att gå på pass på friskis och hade väldigt få vänner, så jag hade det som ursäkt för att slippa träna.

Sen skulle vi fira farmors 75-årsdag och jag fick se mig själv på en bild efteråt bredvid min normalviktiga syster. Det var HEMSKT. Mina överarmar var som hennes lår, och mitt ansikte var runt som en julost.

Då gick jag till viktväktarna och gick ner 10 kg först och de andra 10 rann av i bara farten trots att jag slutat gå där.

Nu lever jag hälsosamt, äter ok, tränar 4-5 ggr i veckan och har inte lagt på mig igen trots att jag är 35 idag. Men jag blundar inte för min vikt heller. När kläderna börjar sitta trångt (som efter jul och semester) så tränar jag lite extra för att bli av med det.
  • Hedwigg

Vilken inspirerande tråd!! Nu känner jag mig väldig peppad att gå ner och att lägga ut bilder!!

• Jordgubbssmak

Åh, den här tråden sparar jag! Ni har varit SÅÅÅ duktiga! Imponerande vilken skillnad det är på fotona!!
    Jag har själv gått ner 22 kg hittills men har typ 30 kvar så jag har inga bilder att dela med mig av än...

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.