• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Flegmatikern

Ha bara hunnit titta lite snabbt i tråden men blir så otroligt imponerad av er alla.
    Har själv 30 kg att bli av med. Jag kör nu pulver för att kickstarta viktnedgången och behöver lite inspiration när lusten tryter.

Ska ta lite före bilder så jag kan återkomma under viktresans gång.
    Läser igenom tråden sen när barnen har somnat.

• emelielj

Snyggt (15kilo)!
    Fin midja du fått!
    Drog huden ihop sig så mycket på magen när du gick ner? Massa hud borta också ju!

• Anonym (15kg)
    emelielj skrev 2013-03-14 14:46:39 följande:
    Snyggt (15kilo)!
    Fin midja du fått!
    Drog huden ihop sig så mycket på magen när du gick ner? Massa hud borta också ju!
    Tack så mycket!

Jag hade lös hud sen min graviditet och när jag sen efter den gick upp i vikt så samlades massa fett där som man ser på förebilden Glad och nu när jag har gått ner så har huden dragit ihop sig ganska så mycket i takt med att fettet har försvunnit därifrån. Antar dock att jag alltid kommer få leva med en liten hudpåse på magen.
  • emelielj

Jag har också massa lös hud nämligen, därför jag undrar. Skitbra ju! Har just gått ner 29,3 kilo men huden på magen är oförändrad.

• Anonym (Tina)

P30: Tack för att du delade med dig av din berättelse! Väldigt starkt av dig!

• hellokill3r
    Lapinia skrev 2013-02-03 21:45:41 följande:
    Ja första fyra månaderna gjorde jag det, sen hittade jag bla shiratakinudlar med 5 kcal per 100 gram,  jag hittade sopprecept med 100 kcal per liter, till och med ett kladdkakerecept på 500 kcal per hel kladdkaka, så dela den i 5 så vips, jag kunde helt plötsligt fika! Det finns så mycket man kan ändra på. :)

Du har inte kvar receptet på den? Hade gjort vad som helst för att få det!!
  • Anonym (ms)

hej på er! Va ni alla är duktiga! har favoritat denna tråd och följt er ganska så länge och bestämde mig för att i denna bild-tråd, här ska jag oxå kunna lägga upp bilder och få inspirera!

har lyckats gått ner ca 14,6kilo tills idag (start 1januari), har ca 30 kilo kvar :)

• Mizzii

Jädrar vad ni är duktiga.
    Ni kan verkligen vara sjukt stolta över er.

Har ni gjort det på egen hand eller fått någon operation innan?
    Oavsätt viket är ni sjukt duktiga.
    Ni ger mig insperation sen efter jag varigt gravid färdigt      

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.